Foto: Publicitātes foto
Sporta preču zīmola "Joma Sport" Baltijas valstu tirgus izpēte apliecina, ka vietējās sporta dzīves tradīcijas un sporta preču tirgus attīstība atbilst ražotāja darbības uzstādījumiem, līdz arto uzsākta aktīva zīmola "Joma Sport" nostiprināšana Baltijas tirgū.

Ar mērķi paplašināt pārstāvniecību tīklu Austrumeiropā un prezentēt jaunāko zīmola kolekciju šonedēļ Rīgā norisinās zīmola "Joma Sport" seminārs, kurā par tirgus tendencēm diskutē ne vien zīmola vietējie un kaimiņvalstu sadarbības partneri, bet arī sporta nozares pārstāvji.

"Pašlaik sporta preču tirgū pasaulē noris agresīva tirgus gigantu cīņa, kur ne tikai viens ražotājs pārpērk citu, pārņemot jaunas mērķauditorijas, bet arī izvēlas ievērojami samazināt cenas, lai palielinātu pārdošanas apjomus, ne tikai tirgotu ekskluzīvas preces. Kopš zīmola "Joma Sport" dibināšanas esam pakāpeniski, bet soli pa solim mērķtiecīgi paplašinājušies visā pasaulē. Tagad pienācis laiks arī Baltijas valstīm," sporta preču tirgus tendences komentē spāņu sporta preču zīmola "Joma Sport" Austrumeiropas pārdošanas vadītājs Romāns Oļukničs. "Pēc pirmās iepazīšanās un izpētes vizītes Baltijā, sapratām, ka šo trīs valstu potenciāls zīmola attīstībai ir ļoti liels. Pirmkārt, tās ir Eiropas Savienības valstis, kas pašlaik aktīvi sākušas augt. Otrkārt, te sports ir lielā cieņā gan bērnu, gan jauniešu, gan profesionāļu līmenī. Līdz ar to mums ir interesanti piedalīties Baltijas tirgū, lai augtu kopā ar sportistu jauno paaudzi."

Zīmols "Joma Sport" mērķtiecīgi savieno augstvērtīgi tehniski izstrādātu produkciju, par ko rūpējas kompānijas zinātniski pētnieciskais centrs, kas sadarbībā ar Toledo Apavu izpētes asociāciju un Valensijas Biomehānikas institūtu izstrādā jaunus sporta apavu veidus, un saprātīgu cenu, lai ikviens jaunais futbolists var trenēties tādos pašos apavos, kādos pasaules līmeņa futbolisti gūst izšķirošos vārtus futbola sacensībās.

"Baltijas klimata zonai piemērotāks ir telpu futbols jeb futzāls, ar ko var nodarboties neatkarīgi no gadalaika. Mums futzālam ir pat savas līgas un čempionāti," skaidro zīmola "Joma Sport" vadītāja Latvijā Anastasija Kučinska. "Telpu futbols ir atraktīvāks par tradicionālo futbolu arī futbolistu ekipējuma krāsu ziņā. Tā kā šai jomā pasaules līderis ir Spānijas zīmols "Joma Sport", kas ne vien pirmais 90. gados ieviesa tirgū krāsainus futbola apavus, bet arī iekaroja uzticama un augstvērtīga futbola apavu ražotāja reputāciju, nolēmām uzsākt sadarbību tieši ar viņiem."

Lai arī Latvijas tirgū zīmols "Joma Sport" ienācis pirms pāris gadiem, šobrīd jau trīs no astoņām telpu futbola komandām tērpjas šī zīmola produkcijā. Tāpat aktīvi tiek atbalstītas arī bērnu futbola komandas, īstenojot zīmola vērtības arī lokālā mērogā, sponsorējot sporta aktivitātes Latvijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!