"Ikvienam braucējam, īpaši tiem, kas startēs Tautas distancē, lai pasargātu sevi no negadījumiem velomaratonā, iesaku sākt maratonu lēnītēm, ievērojot mierīgu braukšanas tempu visas distances garumā un taupot spēkus. Svarīgi ieturēt distanci no apkārtējiem braucējiem un brīdināt cīņubiedrus par priekšā esošajiem šķēršļiem. Tā brauc īsti profesionāļi. Pavērojot sacensības citur Eiropā, jāatzīst, ka nekur nav tik steidzīgi sporta sacensību mīļotāji, kā pie mums Latvijā. Tas raksturīgs ne tikai velomaratoniem, bet arī citiem masu sporta pasākumiem: skriešanai, distanču slēpošanai un citiem. Neskrieniet, baudiet braucienu," ierosina Japiņš.

Ielāgošanai Igo Japiņa 3 drošas braukšanas padomi:
1.) Distancē ievērojiet taisnvirziena kustību. Ja trasē sev priekšā redzat šķēršļus, brīdiniet pārējos braucējus, paceļot roku, un strauji nebremzējiet! Tādejādi var izvairīties no sadursmes ar aizmugurē braucošajiem.
2.) Ievērojiet distanci no citiem braucējiem gan no sāniem, gan priekšas, gan aizmugures! Tas palīdzēs izbēgt no masu kritieniem.
3.) Turieties pretim masu psihozei, uzturiet mierīgu braukšanas tempu no maratona sākuma līdz beigām, ievērojot principu "lēnāk brauksiet, tālāk tiksiet".