Ēd un tievē – otrā nedēļa: speciālistu ieteikta ēdienkarte svara zaudēšana
Foto: Shutterstock

Krējums pie biezpiena, sviestiņš pie kartupeļiem, siers pie omletes. Nu sīkumi taču, vai ne? Bet kā tad sanāk? Ēdu veselīgi, "oficiāli" ap 1500 kilokalorijām dienā, bet patiesībā daudz vairāk, jo dienas ietvaros nemanāmi var savākt pat 1000 "klupšanas" kalorijas, kuras tad arī visbiežāk neļauj kust liekajiem kilogramiem.

Sadarbībā ar mājaslapas "Tievesanaonline.lv" autori, fitnesa treneri Vendiju Karalkinu un uztura speciālisti Evu Kataju jūnija otrdienās turpinām pagājšnedēļ aizsākto rakstu ciklu (pirmo padomrakstu atradīsi, lūk, te), piedāvājot idejas sabalansētai ēdienkartei. Dienas bilance 1500-1650 kilokaloriju robežās palīdzēs uzlabot pašsajūtu, kā arī ādas, matu un nagu stāvokli, sniedzot enerģiju un palīdzot atbrīvoties no liekajiem kilogramiem.

Ļoti bieži dzirdēta žēlošanās: "Es ēdu veselīgi – neēdu bulciņas, saldumus, bet notievēt nesanāk. Laikam mana vielmaiņa nestrādā vai hormonu problēmas." Fitnesa trenere Vendija Karalkina uzskata, ka vairumā gadījumu tā tomēr nav ne hormonu, ne vielmaiņas vaina, bet gan mazie, sīkie klupšanas akmeņi, ko pieļaujam ik dienu. Lasi tālāk un uzzini, kādas ir biežāk pieļautās kļūdas, plānojot ēdienkarti, kā arī uzzini ieteikumus veselīgām maltītēm.

Source info

Tasty


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl

Dienas recepte
Nedēļas Top 10
Tasty iesaka