Tendences

 
Viedā infrastruktūra un satiksme ir būtiski nākotnes "gudro" pilsētu attīstības aspekti. Arī Latvijā jau tiek domāts vai ir uzsākti vairāki ar inteliģentajām transporta sistēmām (ITS) saistīti projekti, forumā "LMT Smart Future" secināja dažādu nozaru eksperti.
Lasīt vairāk
 
Startapi ir lielisks pierādījums tam, ka, lai izveidotu ievērojamu un veiksmīgu uzņēmumu, nav nepieciešams ilgs laika posms. Piecu gadu laikā atsevišķi privātie startapi no nulles ir izauguši līdz pat 16 miljardu ASV dolāru lielai turībai, vēsta "Business Insider".
Lasīt vairāk
 
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) piedāvā savu ikgadējo atskaiti par elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti Latvijā. Tradicionāli "viskarstākais" temats ir mobilā interneta kvalitāte un ātrums.
Lasīt vairāk
 
Šogad virtuālā realitāte kļūst par "karstu" tematu, bet par visbiežāk pieminēto produktu kļuvusi ķivere "Oculus Rift". Mēs pastāstīsim visu, kas jāzina par šo produktu katram sevi cienošam tehnoloģiju fanam.
Lasīt vairāk
 
Uz aizvien kaismīgāko diskusiju fona par iespējamo "Lattelecom" un LMT apvienošanos, interesanti ir paskatīties uz Eiropas pieredzi – cik izplatīta ir tamlīdzīga kompāniju apvienošanās? Kas vispār notiek Eiropas mobilo un fiksēto līniju telekomunikāciju nozarē?
Lasīt vairāk
 
Pirkstu nospiedumu skeneri pēkšņi kļuvuši par "jauno normu" viedtālruņiem un planšetdatoriem visās cenu kategorijās. Tie ir visos apspriestākajos 2015. gada jaunumus un nav pat iedomājams, ka nākamais "iPhone" vai "Samsung Galaxy S" iznāktu bez tā.
Lasīt vairāk
 
Asprātīgi, mazliet ironiski, bet tajā pašā laikā ļoti trāpīgi, tādas ir interneta video reklāmas, kas salīdzinoši īsā laikā skatīti pat vairākus miljonus reižu. Pasaulē prestižākā radošuma festivāla "Kannu Lauvas" oficiālais vēstnesis Latvijā "Inbox.lv" ir apkopojis piecas asprātīgas interneta reklāmas – skatītājus tās priecēs, bet kādu uzņēmēju, iespējams, iedvesmos mainīt reklāmas stratēģiju.
Lasīt vairāk
 
Šāgada pavasarī daži sieviešu foruma "kkm.lv" lietotāji saņēma vēstuli no Valsts ieņēmumu dienesta (VID). Nodokļu inspektorus ieinteresēja kolektīvie pirkumi – shēma, kurā vairāki Latvijas iedzīvotāji izveidoja kopīgu pasūtījumu un ar starpnieku organizēja pirkumu kādā no Eiropas interneta veikaliem. Tas ļāva viņiem ieekonomēt uz piegādi un arī iegādāties preces, kuras Latvijā vispār nav pieejamas.
Lasīt vairāk