Problēma, ar kuru arvien biežāk nākas saskarties sesto "iPhone" īpašniekiem, pazīstama, kā "error 53" ("kļūda 53"). Citu "Apple" produktu lietotāji noteikti to būs ievērojuši jau iepriekš.

"Guardian" piedāvā ielūkoties konkrēta lietotāja - fotogrāfa Antonio Olmosa nedienās ar "kļūdu 53", kas bloķējusi viņa viedtālruni.

"Kā norāda pats Olmos, viņš pēdējo gadu laikā par "Apple" produkciju iztērējis vairākus tūkstošus mārciņu, tāpēc devies risināt savu problēmu uz "Apple" veikalu Londonā. Kā paskaidrojuši veikala darbinieki, viedtālruni vairs nevarēs labot un tagad tas ir nelietojams," skaidro avīze.

Tagad fotogrāfa veiktie uzņēmumi vairs nav pieejami.

Vairāki "iPhone 6" lietotāji diskutē par "kļūdu 53" arī interneta tīklos.

"Apple" kompānijas forumos kāds lietotājs ar lietotājvārdu "wallihall" sūdzas, ka vairs nevar izmantot savu telefonu, lai arī turpina par to katru mēnesi maksāt (Lielbritānijā un daudzās citās valstīs viedtālruņa cena parasti tiek iekļauta divu gadu līgumā ar ikmēneša abonēšanas maksu).

"Es tiešām mainīju sasisto telefona ekrānu un es saprotu, ka tagad tas oficiāli tiek uzskatīts par viltojumu, bet ļaujiet man vismaz izmantot veco operētājsistēmu," viņš raksta. "Es nevaru piekļūt savām fotogrāfijām un svarīgiem dokumentiem".

"Apple" korporācija tik tiešām apstiprinājusi "Guardian" redakcijai, ka jaunais programmatūras atbalsts pārbauda, vai veiktos remontdarbus autorizē izplatītājkompānijas pārstāvis.

To telefonu lietotājiem, kuru viedtālruņi atsakās strādāt "kļūdas 53" dēļ, rekomendē vērsties "Apple" atbalsta centrā.