Lai gan Latvijā patiešām ir daudz jauniešu, kas labākajā gadījumā ir pat profesionāli skolojušies un spēj veiksmīgi pārstāvēt dažādu uzņēmumu zīmolus interneta vidē, liela daļa tādu tomēr nav. Šeit, tāpat kā visā pasaulē, uzņēmēji bieži palīdzību lūdz saviem, savu radu vai kolēģu bērniem, jo "viņi tāpat lielu laika daļu pavada pie datora un visu jauno ātri apgūst".

Ja uzņēmējdarbības mērķis ir iekarot jauno, trako un hipsterīgo sirdis, tad, iespējams, šāda stratēģija būs trāpīga. Tomēr arī šajos gadījumos vērts apsvērt profesionāļu piesaisti zīmola profila apkalpošanai, norāda "Inc.com".

11 iemesli, kādēļ korporatīvos profilus jauniešiem labāk neuzticēt: