Kaut arī no ārpuses var šķist, ka kuģis būvēts konservatīvā stilā, tā iekšienē ir izmantotas ļoti modernas tehnoloģijas. Piemēram, kuģim ir neparasts dzinējs – kuģa pakaļgalā slēgtās gondolās ir uzstādīti četri milzīgi elektrodzinēji. Divi no tiem ir nekustīgi, otri divi ir pagriežami un kalpo par stūrēm. Elektroenerģiju dzinējiem ražo seši kuģa korpusā novietoti dīzeļģeneratori, kuru kopējā jauda ir 157 tūkstoši zirgspēku.
Un kur tad vēl pasažieriem sagādātās ērtības! Lielākajai daļai kajīšu ir balkons, dažas kajītes izvietotas pat divos stāvos un to platība sasniedz 200 m2. Pasažieru rīcībā ir kinoteātris, teātris, bibliotēka, planetārijs, supermārkets, ziemas dārzs, solārijs un pat gleznu galerija. Protams, arī baseini, tenisa korti, sporta un pastaigu laukumi. Lai sešu dienu laikā šķērsotu Atlantijas okeānu, būs jāšķiras no 1500 līdz 20 000 dolāru, atkarībā no kajītes klases.
2004. gada 8. janvārī kuģi iesvētīja Anglijas karaliene un 12. janvārī (???pārbaudīt) tas devās pirmajā kruīzā no Sauthemptonas Anglijā uz Floridu. Kaut arī pēc apmēriem Queen Mary 2 līdzinās Titānikam un pat pārspēj to, novēlēsim tai laimīgāku likteni!