Foto: Kadrs no video

Nakšņojot viesnīcā, parasti sagaidām tādu vienkāršu higiēnas prasību ievērošanu kā palagu nomaiņu pēc katra viesa. Diemžēl "Insideedition" žurnālistei izdevies pierādīt, ka vairākas Ņujorkas viesnīcas šo prasību ievēro tikai vārdos, nevis darbos.

Portāla "Insideedition" reportiere Anna Merkogliano Ņujorkā, ASV, veikusi neparastu eksperimentu, pārbaudot, vai lielo viesnīcu sludinātie augstie tīrības standarti tiešām ir patiesi.

Viņa reģistrējusies vairākās Ņujorkas lielo viesnīcu ķēžu naktsmītnēs, tad ar viegli izmazgājama, fluorescējoša aerosola un trafareta palīdzību uz palaga un pārējās gultasveļas uzpūtusi uzrakstu angļu valodā "Es te gulēju". Nākamajā dienā viņa vēlreiz piereģistrējās tajā pašā viesnīcā un numuriņā, tikai izmantojot citu vārdu.

Izrādījās, ka trijās no deviņām pārbaudītajām naktsmītnēm palagi nebija nomainīti, turklāt žurnāliste menedžeriem varēja uzskatāmi pierādīt šo pārkāpumu, uzspīdinot ultravioleto gaismu uz gultas. Viesnīcas, kurām nācās taisnoties par higiēnas prasību neievērošanu ir "Candlewood Inn & Suites" Manhetenā, kura īpašnieki ir "Intercontinental Hotel Group" (IHG), "La Quinta Inns & Suites" pie Centrālparka un pat ar vienu dimantu (kvalitātes zīme) novērtētā "Residence Inn" Manhetenā, kas pieder viesnīcu operatoram "Marriott", – tajā bija nomainītas tikai spilvendrānas. Visu viesnīcu menedžeri pēcāk atvainojās, sakot, ka viņu augstās tīrības prasības paredz gultas veļas nomaiņu pēc katra viesnīcas viesa izrakstīšanās no numuriņa.

Lūk, eksperimenta video, kas jau ieguvis lielu popularitāti visā pasaulē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!