Attiecību veidošana un robežu nospraušana ir būtiska ne tikai privātajā dzīvē, bet arī darbā. Nereti ir grūti saprast, cik daudz par sevi stāstīt kolēģiem un kā pareizi runāt ar priekšnieku. Tāpat netrūkst gadījumu, kad kāds no darbabiedriem neizturami krīt uz nerviem vai rodas sajūta, ka vadība tevi neieredz. Lai palīdzētu izprast visus attiecību smalkumus darbavietā, piedāvājam ieskatīties šajā rakstu izlasē.

Viena no lietām, kas ikdienā nomoka daudzus, ir kaitinoši kolēģi un attiecības ar priekšnieku. Ir svarīgi saprast, kā rīkoties, ja tevi izved no pacietības vai rodas sajūta, ka tevi slepus nīst. Ne mazāk būtiski ir pašam nekļūt par kaitinošāko cilvēku birojā – pastāv iespēja, ka darbabiedru saltā attieksme ir saistīta ar tavu uzvedību, nevis skaudību vai vēlmi tevi pārspēt.

Problēmas var rasties arī tad, ja attiecības ar kolēģiem kļūst pārāk tuvas, īpaši, ja jūs vieno romantiski nolūki, nevis tikai draudzība. Kā rīkoties šādā situācijā? Vai par to var stāstīt citiem kolēģiem? Un par ko vispār var, ber par ko labāk nerunāt ar priekšnieku un darbabiedriem? Uz šiem un daudziem citiem jautājumiem atbildes atradīsi šajos rakstos.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!