Foto: Publicitātes foto
Ar iespaidīgiem deju priekšnesumiem, elegantu scenogrāfiju un satriecošu muzikālo noformējumu iepirkšanās centra "Sky&More" rīkotajā modes šovā "F&Show" lepni izrādītas jaunākās 2014. gada pavasara/vasaras pasaulē atzītāko zīmolu modes kolekcijas. Šova laikā tika atklāts arī jauns luksuss klases koncept-veikals "F&More". Šovu ekskluzīvi vēroja aptuveni 600 viesu, tostarp arī zīmolu "Hosio", "Mangano", "Italian Luxury" un "Love Mochino" pārstāvji no Itālijas, informē pasākuma organizatori.

"F&Show" laikā Latvijas labākie modeļi demonstrēja koncept-veikala "F&More" pārstāvēto zīmolu – "Baldessarini", "Versace Jeans", "Kelton", "Paolo Pecora", "Hosio", "Amoralle", "Koshakova" u.c. – apģērbus un aksesuārus.

Līdzās šiem zīmoliem šova apmeklētājiem bija iespēja iepazīties ar aktuālajām "Just Cavalli", "Italian Luxury", "Andrea Morelli", "Evet, Paciotti 4us" zīmolu kolekcijām.

Ar iespaidīgu muzikālo priekšnesumu viesiem uzstājās britu popmūzikas zvaigzne Tara McDonald, kas Rīgā bija ieradusies tieši šim pasākumam par godu. Tāpat viesus pārsteidza krāšņā operdziedātāja Elīna Šimkus ar deju trupu Dmitrija Gaitjukeviča vadībā.

"Moller Auto Rīga" pasākuma viesiem sarūpēja iespēju apskatīt un nofotografēties super-ekskluzīvā "Audi R8 Spider". Pasākumu vadīja mūziķis Markus Riva, savukārt šova stilu veidoja Latvijas labākā stiliste un modes žurnālu redaktore Olga Kolotova. Modes šovs "F&Show" notika jau astoto reizi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!