Foto: Publicitātes foto

"Zem smukām kleitām ir jābūt arī smukai veļai," uzsver modes dizainere Keita, kura, izstrādājot jauno 2016. gada pavasara/vasaras kolekciju, uzsākusi sadarbību ar apakšveļas ražotāju "New Rosme".

Kolekciju caurstrāvo vieglums, gaišums, elegance; tā tapusi, ievērojot jaunākās modes tendences materiālu un kontruktīvo risinājumu izvēlē, radot dažādu faktūru un audumu salikumu, apvienojot mežģīņu vieglumu, satīna eleganci, maigu tīkliņu, stāsta Keita.

Ikviena sieviete neatkarīgi no vecuma un auguma aprisēm atradīs atbilstošo savām prasībām, - no jutekliskas mežģīņu kolekcijas līdz formējošai veļai, no moderna dizaina jaunietēm līdz klasiski elegantam dizainam dāmām.

"Šis divu mēnešu eksperiments ir bijis jauns izaicinājums manā dzīvē. Redzu perspektīvu nākotnē, kas ļaus lutināt sievietes ar ikvienai no mums pieejamu modernu un funkcionālu apakšveļu, kas atbilst visdažādākajām vajadzībām," atzīst Keita, iezīmējot pārmaiņas uzņēmuma produkcijas mākslinieciskajā rokrakstā, ko jau atzinīgi novērtējuši ārvalstu klienti.

"Keitas darba pieredze rietumvalstu tirgos ļaus paaugstināt mūsu konkurentspēju un pārdošanas apjomus valstīs, kurās speram pirmos soļus "Rosme" pozīciju nostiprināšanā. Apvienojot mūsu pieredzi lielo izmēru konstrukciju un veļas tehnoloģiju jomā ar Keitas dizaina konceptu, noteikti pieaugs "Rosme" produkcijas mīlētāju skaits gan Latvijas un Baltijas tirgū, gan tālākos eksporta galamērķos," uzskata uzņēmuma valdes loceklis Edgars Štelmahers.

Keita ir viena no spilgtākajām savas paaudzes latviešu modes dizainerēm, kas atzinīgi novērtēta arī Londonā, Tokijā, Parīzē, Ņujorkā un Maskavā, tā uzsver sadarbības partneri.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!