RU

Nekas nenotiek līdz brīdim, pirms sākusies kustība. Braiena Treisija 10 mērķu metode

rakstīt papīrs sieviete
Foto: Shutterstock

Braiens Treisijs (Brian Tracy) ir viņš no pieprasītākajiem un labāk apmaksātajiem biznesa, efektīvas pārdošanas, līderisma, finansiālās neatkarības un mērķu sasniegšanas treneriem. Treisijs apgalvo, ka ar speciālista izveidoto 10 mērķu metodi ikviens var sasniegt savus mērķus neatkarīgi no tā, kādu jomu tie skar: vai tas būtu bizness, veselība, izskats, partnerattiecības vai kāda cita dzīves sfēra.

Nepieciešamie materiāli

  • Divas A4 formāta papīra lapas;
  • Pildspalva vai zīmulis.

Darba gaita

1. Uz papīra lapas jāpieraksta 10 savi mērķi, kurus ir vēlēšanās sasniegt tuvāko 12 mēnešu laikā.

Katrs teikums jāsāk ar "es" un aiz katra mērķa jānorāda tā beigu termiņš, kad tam jābūt paveiktam, lai zemapziņai būtu skaidrs, kurš tieši un kad šo mērķi grib sasniegt.

Mērķiem jābūt rakstītiem tagadnes formā, it kā būtu pagājis gads un mērķi būtu sasniegti. Piemēram: "2016. gada 16. oktobrī es, Līga Liepiņa, esmu lieliskā formā un sveru… (vēlamais svars) kilogramus" vai "es pelnu… (vēlamā summa) eiro mēnesī, gadā utt.".

Mērķu pierakstīšana tagadnes formā stiprina mūsu ticību tam, ka mērķis ir sasniedzams, un, ja mēs ticam, ka tas ir iespējams, tad arī visa mūsu domāšanas enerģija strādā mūsu labā.

Jāatceras, ka jāizmanto pozitīva valoda – bez nolieguma formas un negatīvisma.

2. Kad mērķu saraksts ir sastādīts, tas rūpīgi jāpārlūko.

Jāpiebilst, ka šī ir interesantākā daļa: jāiedomājas, ka viens no šiem mērķiem var tikt sasniegts jau tuvāko 24 stundu laikā. Kurš no tiem būtu tas, kas atstātu vislabvēlīgāko iespaidu uz jūsu dzīvi, ja piepildītos jau tik ātri? Bieži vien izrādās, ka šis arī ir tas galvenais mērķis, no kura ir atkarīgi arī pārējie uzdevumi, un tam arī jāpievērš vislielākā uzmanība.

3. Paņem otru papīra lapu un pašā augšā uzraksti iepriekš izvēlēto galveno mērķi. Teikumam, protams, atkal jāsākas ar "es". Blakus jānorāda datums, kurā tam jābūt sasniegtam.

Zemāk sāk veidot sarakstu ar visām lietām, kas būtu jāizdara, lai sasniegtu šo mērķi: zināšanas un iemaņas, kas jāapgūst; šķēršļi, kas jāpārvar; ar kādiem cilvēkiem vajadzēs iepazīties un visām pārējām darbībām, kas būs nepieciešamas izvēlētā mērķa realizēšanā.

Kad saraksts izveidots, to izšķiro pēc prioritātēm – sanumurē pēc svarīguma un sāc rīkoties pēc plāna! Galvenais noteikums ir darīt kaut ko sava mērķa labā katru dienu, tā tuvojoties mērķa sasniegšanai.

Kā saka pats Braiens Treisijs: "Nekas nenotiek līdz brīdim, pirms nav sākusies kustība. Pamostoties no rīta, pirmkārt, domājiet par savu mērķi, atcerieties un vizualizējiet to arī visas dienas laikā. Dariet kaut ko tā labā katru dienu septiņas dienas nedēļā un būsiet pārsteigts par rezultātiem – jūsu dzīve mainīsies."

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Saistītie raksti

Komentāri
Komentēšana atļauta tikai reģistrētiem lietotājiem!
Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem
Lasīt komentārus Lasīt komentārus

Viņa.lv iesaka

07fff40b5dd495aca2ac4e1c3fbc60aa.orphus