Foto: AS Dzintars
Kurš no mums nevēlas saglabāt jaunību, skaistumu un veselību pēc iespējas ilgāk un vienmēr izskatīties labi!? To vēlas visi, taču ne visiem tas izdodas. Iemeslu ir daudz: nepareizs uzturs, vitamīnu trūkums, piesārņota vide, stress, kā arī nepiemērotas kosmētikas lietošana. Tas viss noved pie priekšlaicīgas ādas novecošanās. Galu galā tieši āda ir mūsu veselības spogulis!

Kas liecina par mūsu vecumu? Noguris skatiens, tumši loki, maisiņi un grumbas ap acīm, "pergamenta" āda, pigmentācijas plankumi uz sejas – šīs problēmas jau sāk parādīties no 30 gadu vecuma. Turklāt, ar laiku tām pievienojas arī dziļās mīmiskās grumbas. Visi vēlas atrast risinājumu šīm problēmām: skaistumkopšanas saloni ar jaunākajām iekārtām piedāvā plašu procedūru klāstu, joprojām populāri ir plastisko ķirurgu pakalpojumi. Tiek dibināti jauni kosmētiskas uzņēmumi, kas sola fantastiskus rezultātus, taču pozitīvu gala rezultātu skaits, diemžēl, ir mazs.

Pēdējās desmitgades laikā kosmētikas industrijā arvien retāk tiek izmantotas dabīgas izejvielas, tās tiek aizstātas ar primitīvām formulām. Šādām tendencēm seko arī liela daļa uzņēmumu, kuriem nav savu labaratoriju, pētniecisku pierādījumu, kā arī produktu izstrādes speciālistu. Tas tiek darīts, lai vienkāršotu kosmētisko līdzekļu ražošanas tehnoloģiju un samazinātu izmaksas, cerot vien uz spilgtu reklāmas kampaņu. Jaunu un "unikālu sastāvdaļu" klātbūtne produktā, kas ir izstrādāts kādā no it kā pazīstamajām laboratorijām, ne vienmēr sevi attaisno. Ar vienu vienīgu elementu nav iespējams sasniegt ievērojamu rezultātu – vēlamam ilgtermiņa efektam ir nepieciešama bagāta sastāvdaļu kopa un rūpīgi izstrādāta receptūra.

Pēdējā laikā mājas apstākļos arvien biežāk tiek radīta īpaša organiska kosmētika. Šāda tendence šķiet pozitīva, taču iespējama tikai privātai un īslaicīgai lietošanai, nevis masu ražošanai. Kvalitatīvu produktu, kas būtu efektīvs ilgtermiņā, šādi iegūt, diemžēl, ir praktiski neiespējami. Tam tomēr ir nepieciešami speciālisti, kas atrod un pēta izejvielas, rada formulas, pārbauda to drošību un efektivitāti, seko līdzi gatavo produktu testēšanai un ražošanai.

Daudzi, pat pasaulē zināmi kosmētikas zīmoli, arvien mazāk nodarbojas ar produktu inovāciju. Tā vietā kosmētikas ražotāji izmanto citu uzņēmumu pakalpojumus, kas tiem izstrādā šablonveida receptūru. Pārsvarā tas notiek ādas kopšanas un dekoratīvās kosmētikas jomā, savukārt, parfimērijas jomā jaunu aromātu sastāvu arvien biežāk nosaka, izmantojot fiziski ķīmisko gāzu hromatogrāfijas metodi, nevis profesionāla parfimēra pakalpojumus. Tādēļ nav brīnums, ka daudzu zīmolu smaržas nereti ir ļoti līdzīgas, atšķiras tikai iepakojums un produkta pasniegšanas veids.

Mazāk uzmanības tiek veltīts produkta kvalitātei un oriģinalitātei, un tā tas notiek ne tikai skaistuma industrijā. Mēs esam aizmirsuši par savu identitāti, ģērbjamies pārsvarā vienādās drēbēs, uzturā lietojam vienādi neveselīgu pārtiku. Lielākā daļa preču tiek ražotas pēc vienāda modeļa un tehnoloģijas, vadoties pēc vienotiem komercijas likumiem.

Kā šādos apstākļos rīkoties pircējam? Mūsdienu bezgalīgā un daudzveidīgā informācijas plūsma jācenšas uztvert ar skaidru prātu un veselīgu skeptisma devu. Katram individuāli nepieciešams izvērtēt, analizēt un salīdzināt interesējošo problēmu. Nežēlojiet tam ne laiku, ne spēku, jo tikai, veltot pietiekoši daudz uzmanības savai veselībai, pozitīvs rezultāts var tikt sagaidīts!

Dzintars darbībā nav prioritāras vērtības komercializētām pieejām un pārejošām modes tendencēm. Mēs strādājam, lai iegūtu efektīvu produktu un regulāri ieguldām ilggadējās zināšanas jaunos izstrādājumos. Sekojam principam, ko savulaik bija izteicis pats Hipokrāts: "Primum non nocere!". "Pirmkārt, nekaitēt!" – kosmētikai ir jābūt kvalitatīvai un efektīvai!

www.dzintars.lv

Facebook: https://www.facebook.com/dzintarscosmetics/

Instagram: https://www.instagram.com/dzintars_cosmetics/


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!