Zīmola MARELLA jaunā rudens-ziemas kolekcija un pasakainā reklāmas kampaņa

Zīmola MARELLA jaunā rudens-ziemas kolekcija un pasakainā reklāmas kampaņa
Foto: Publiciātes foto

2017. GADA RUDENS/ZIEMAS REKLĀMAS KAMPAŅA

Marella 2017./2018. gada rudens/ziemas reklāmas kampaņa mudina ceļot pa īstam vai sapņos, reālās vai iztēlotās noskaņās, trešo reizi uzaicinot tajā piedalīties austrāliešu supermodeli Mirandu Keru (Miranda Kerr), kura pozē amerikāņu fotogrāfam Raeinam Makginlijam (Ryan McGinley). Tas ir mainīgs ceļojums, kas notiek divās, dažādās dimensijās: pilsētā un dabā, tām saplūstot kopā. Mijiedarbība ir nepārtraukta un uztver Mirandas Keras personību un stilu: maiga, bet apņēmīga sieviete. Miranda vienlīdz dabiski valkā precīzās līnijās pašūtu bikškostīmu un juteklisku vakarkleitu, viņai patīk uzdrīkstēties un uzvilkt spoži baltu parkas stila jaku vai mēteli fuksiju krāsā. Losandželosa redzama fonā, bet dabas sauciens ir varenāks: acis veras debesīs un ierauga ērgli, liekot atplaukt smaidā. Dzīve ir deja.

RUDENS UN ZIEMA 2017

Marella 2017./2018. gada rudens un ziemas sezonas kolekcija iemieso modernu sievieti, kura vienmēr meklē veidus, kā izdzīvot intensīvajā un dinamiskajā ikdienas ritmā.

Rūtis grandža noskaņās un pasakaini eleganti sarkanie toņi sadzīvo ar žoržeta kreklkleitu rakstiem, militārā stila jakām un vestēm ar atlokiem.

Kolekcija no jauna atklāj izsmalcinātas un atturīgas elegances priekšnosacījumus un koncentrējas uz mēteļiem ar divrindu pogu aizdari sezonas must-have krāsās – melnā, zilā, pelēkā un kamieļbrūnā.

Ziedu raksti ir smalki un gandrīz nemanāmi, bet svītras – daudz un smalkas, piešķirot drosmīgu izskatu garām kreklkleitām, kas tiek kombinētas ar žoržeta biksēm un modernām bohēmiska stila kleitām.

Tuvojoties ziemai, kontrasti starp vienkāršo un izsmalcināto, minimālismu un maksimālismu kļūst arvien izteiktāki – no melna vilnas trenča līdz spilgti rozā mētelim.

Melnais atgriežas savā iecienītākajā gadalaikā elegantos garos mēteļos un mēteļos ar divrindu pogu aizdari, nevainojami pašūtos kostīmos, adītos topos, īsbiksēs un plisētos svārkos. Mūsdienīgas garderobes pamatelementi tiek piedāvātos siltos (tabakas brūns un zelta) vai neitrālos (krēmkrāsas un kamieļbrūns) toņos.

Ar zīmolu Marella Latviju pirmo reizi iepazīstināja kompānija AB Modeks, 2008. gadā atvērot pirmo veikalu Marella, ko augsti novērtē Latvijas modes dāmas. Pēc trim gadiem, 2011. gadā, tika atvērts vēl viens šī zīmola veikals t/c Galleria Riga.

AB Modeks kompānijai pieder ekskluzīvas tiesības uz monozīmolu veikaliem Rīgā: Marella, iBlues, Max&Co, PennyBlack, Marina Rinaldi, Twin-Set Simona Barbieri, Wolford, Alberto Guardiani un Love Moschino.

ABMODEKS.LV // MARELLA.COM

Source info



Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.