2017. GADA RUDENS/ZIEMAS REKLĀMAS KAMPAŅA
Marella 2017./2018. gada rudens/ziemas reklāmas kampaņa mudina ceļot pa īstam vai sapņos, reālās vai iztēlotās noskaņās, trešo reizi uzaicinot tajā piedalīties austrāliešu supermodeli Mirandu Keru (Miranda Kerr), kura pozē amerikāņu fotogrāfam Raeinam Makginlijam (Ryan McGinley). Tas ir mainīgs ceļojums, kas notiek divās, dažādās dimensijās: pilsētā un dabā, tām saplūstot kopā. Mijiedarbība ir nepārtraukta un uztver Mirandas Keras personību un stilu: maiga, bet apņēmīga sieviete. Miranda vienlīdz dabiski valkā precīzās līnijās pašūtu bikškostīmu un juteklisku vakarkleitu, viņai patīk uzdrīkstēties un uzvilkt spoži baltu parkas stila jaku vai mēteli fuksiju krāsā. Losandželosa redzama fonā, bet dabas sauciens ir varenāks: acis veras debesīs un ierauga ērgli, liekot atplaukt smaidā. Dzīve ir deja.
RUDENS UN ZIEMA 2017
Marella 2017./2018. gada rudens un ziemas sezonas kolekcija iemieso modernu sievieti, kura vienmēr meklē veidus, kā izdzīvot intensīvajā un dinamiskajā ikdienas ritmā.
Rūtis grandža noskaņās un pasakaini eleganti sarkanie toņi sadzīvo ar žoržeta kreklkleitu rakstiem, militārā stila jakām un vestēm ar atlokiem.
Ar zīmolu Marella Latviju pirmo reizi iepazīstināja kompānija AB Modeks, 2008. gadā atvērot pirmo veikalu Marella, ko augsti novērtē Latvijas modes dāmas. Pēc trim gadiem, 2011. gadā, tika atvērts vēl viens šī zīmola veikals t/c Galleria Riga.
AB Modeks kompānijai pieder ekskluzīvas tiesības uz monozīmolu veikaliem Rīgā: Marella, iBlues, Max&Co, PennyBlack, Marina Rinaldi, Twin-Set Simona Barbieri, Wolford, Alberto Guardiani un Love Moschino.
ABMODEKS.LV // MARELLA.COM