Foto: Publicitātes attēli
"Plus size" jeb lielo izmēru modes virziens strauji iekaro industrijas pasauli, katru gadu ļaujot arvien lielākam skaitam sieviešu justies pārliecinošāk un skaistāk, neatkarīgi no stereotipiem, kas saistīti ar skaistuma standartiem. Arī Latvijā ir savas "plus size" zvaigznes. Viena no tām – Katerina Strogonova.

Savas karjeras laikā 32 gadus vecā Katerina ir veiksmīgi fotografējusies katalogiem, ne vienu reizi vien demonstrējusi apģērbu uz mēles un sadarbojusies ar pasaulē labi zināmiem zīmoliem. Tagad divu bērnu māte un modele pārstāvēs Latviju Maskavas modes nedēļas skatēs, kur demonstrēs franču zīmola "La Redoute" un latviešu dizaineres Olgas Bērziņas radītos darbus, kā arī piedalīsies ikgadējā konkursā "Miss Krievija Plus Size 2018". Tāpat viņa ieņems žūrijas locekles krēslu realitātes šovā "Supermodel Plus", kā arī piedalīsies "Baltic Plus Size Fashion Week" organizēšanā.

Papildus modeles karjerai, Katerina vada projektu "Venera", kas palīdz lielā izmēra sievietēm iegūt pašapziņu un kļūt vēl pievilcīgākām. Modele dalījās ar viedokli par "bodipozitīvās" domāšanas kustības popularizēšanu un paskaidroja, kāpēc pasaulei vajadzīgi "miesīgāki" modeļi: "Mīliet mani tādu, kāda esmu! Personīgi es neatbalstu šādu "bodipozitīvisma" piekritēju formulējumu. Ja mēs runājam par patiešām korpulentām sievietēm, kas sver 150 kilogramus, tad taču mēs saprotam, ka sirdī viņas vēlētos svērt daudz mazāk. Nedrīkst jaukt "bodipozitīvismu" ar izlaidību. Ir jātiecas uz savu veselīgo svaru un izmēru. Bet tas nenozīmē, ka ar 170 centimetru augumu jums būtu jāsver 50 kilogramus. Ir jābūt harmonijā ar sevi un vienkārši jātiecas, lai sasniegtu komfortablu un veselīgu svaru. Dažiem tāpēc jāzaudē 20 kilogramus, bet citiem pietiks ar pieciem līdz 10 kilogramiem. Te nav runa par profesionālo sportu, bet tieši par veselību un mīlestību pret sevi."

Tāpat Katerina ar gandarījumu saka, ka "plus size" virziena attīstībai jau ir pozitīvas tendences, piemēram, daudzi vadošie pasaules apģērbu ražotāji paplašina izmēru tabulas un sāk ražot apģērbus apaļīgām pircējām nevis kā atsevišķu līniju, bet gan iekļaujot tos standarta kolekcijā. "Kad mēs redzam, ka apģērbu demonstrē sieviete ar figūru, kura ir līdzīga mūsu figūrai, mums vieglāk iztēloties šo apģērbu pašiem, vieglāk to asociēt ar sevi. Tāpēc es uzskatu, ka, lai nozare veiksmīgi darbotos, tai nepieciešami modeļi, kas pārsniedz 90-60-90 robežu un "ierastās" modeļa ķermeņa aprises," stāsta Katerina.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!