No 14. līdz 18. novembrim Japānā notiek modes dizaina tirdzniecības misija Eiropas Komisijas finansētās un Eiropas Tirdzniecības kameru asociācijas EUROCHAMBRES administrētās eksporta veicināšanas programmas “EU Gateway to Japan” ietvaros. Šoreiz starp 28 Eiropas Savienības uzņēmumiem vietu ieguva jau četras modes dizaineres no Latvijas – Natālija Jansone, Anna Ledskalniņa, Žanete Auziņa un Keita.
Pirmie panākumi programmas “EU Gateway to Japan” ietvaros bija divu Latvijas modes dizaina kompāniju – “NJ Studija” (Natālija Jansone) un “Anna Leds” (Anna Ledskalniņa) dalība modes dizaina tirdzniecības misijā Japānā šā gada aprīlī. Abas dizaineres jau pirmā brauciena laikā noslēdza piegādes līgumus ar Japānas pircējiem. “Mēs sagaidām, ka šī misija dos mums vēl lielākus ieguvumus nekā pirmā. Tā ļaus mums nostiprināt pašreizējos kontaktus un nodibināt jaunus. Ar zināšanām, ko guvām pirmajā misijā, mēs varēsim izmantot iespējas daudz efektīvāk,” stāsta Natālija Jansone.

“Maziem un vidējiem uzņēmumiem ir dabiska konkurējoša priekšrocība Japānā, kur “mazs” tiek uzskatīts par “pievilcīgu un peļņu nesošu”. Lielākas kompānijas nevar nodrošināt apģērbu pēc individuāla pasūtījuma, kamēr mazās kompānijas to spēj,” uzsver EUROCHAMBRES. “Japāna joprojām ir pasaules otrais lielākais apģērbu tirgus pēc Amerikas Savienotajām Valstīm. Modes dizaina tirdzniecības misija sniedz lielas iespējas Eiropas Savienības dizaineriem.”

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!