Rebeka Gaiša: Kā Tu raksturotu Pret-a-Porter Paris izstādi kopumā? Tās plusi, mīnusi?

Aleksandrs Pavlovs:
Tas ir progresīvs modes pasākums, kurā var redzēt jaunākās tendences un to, ko valkās Eiropā u.c. pasaules valstīs, jo gan dalībnieki, gan apmeklētāji pārstāvēja visdažādākās valstis no visas pasaules. Tur esot, sapratu, ka jaunumi modes pasaulē pārsvarā nāk no Parīzes. Var just, ka Parīze tik tiešām ir Modes Mekas nosaukuma cienīga - pēc dažādiem kritērijiem - plašais sortiments, dažādie tērpu modeļi, pārstāvēto valstu skaits u.tml.

R.G.: Vai modes nama piedalīšanās šādā izstādē kaut ko liecina par pašu modes namu?

A.P.: Jā, protams, liecina par progresu, konkurētspēju pasaules tirgū - to, ka mūsu kolekcija ir tādā pašā līmenī, kā pasaulē zināmi un mazāk zināmi zīmoli. Lai piedalītos šādā izstādē, nevar tikai samaksāt un esi dalībnieks! Ir jāiziet cauri speciālai komisijai, kas vērtē tavu atbilstību viņu prasībām. Un tikai tad var sākt runāt, par stendu utt.

Man šādai procedūrai cauri iet nevajadzēja, jo ar kolekciju “Viktorija”, kuru prezentēju Baltic Fashion Week 2005 pavasarī, dalību uzvarēju kā atzinības balvu no Pret-a-Porter pārstāvjiem.

R.G.: Ko šī piedalīšanās Pret-a-Porter Paris ir devusi Tev - Tavai karjerai?

A.P.: Iespēju redzēt pasaules modes tirgu, sajust starptautisku pieprasījumu pēc mana dizaina. Sajutu pamudinājumu realizēt savas visdrošākās idejas, zinot, ka tikšu novērtēts, jo modes speciālisti gaida teju katru jaunu ideju šinī piedāvājuma pārpilnībā.

R.G.: Vai esi apmierināts ar paveikto un vai tuvākā, tālākā nākotnē plāno piedalīties starptautiskās modes izstādēs?

A.P.: Esmu apmierināts ar paveikto, jo ir izveidojušies jauni biznesa kontakti visā pasaulē. Noteikti vēlos piedalīties nākošajās Pret-a-Porter Paris sesijās, kā arī virzīties uz citām modes mekām - Londona, Milāna, Diseldorfa utt. Tās, protams, ir jaunas iespējas, klienti, starptautiskie sakari, kuri man kā īstam Latvijas dizaineram ir ļoti nepieciešami.

Nākotnē turpināšu strādāt pie tā, lai varētu veidot ne tikai ierastās divas sezonas kolekcijas gadā, bet arī attīstīt grūtnieču un sporta tērpu līnijas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!