Foto: Publicitātes attēli
Pagājušās nedēļas izskaņā Melngalvju namā pulcējās vairāk nekā 300 cilvēki, lai piedalītos zīmola "Baronessa" vakartērpu kolekcijas modes skatē. Kāds ir zīmola redzējums? Lūk, foto.

Marta Bērzkalna laidusi klajā zīmola "Baronessa" vakartērpu kolekciju. Kolekcija piedāvā vakartērpus, kas izgatavoti pieguļošos siluetos ar izteiktu seksapīlu un vieglu atkailinājumu, balstoties uz plastiskām līnijām un uzsvērtu, sievišķīgu vidukli. Kolekcijā novērojama melnā, baltā un sarkanā toņu palete, mežģīnes, itāļu zīda audumi un atlass. Modes skates laikā modeles demonstrēja greznus vakartērpus, bikškostīmus un kokteiļkleitas ar apmetņiem.

Kolekcijas radītāja Bērzkalna skaidro "Baronessa" tērpu vīziju: "Koptēlos uzsvars likts uz dažādām auduma tekstūrām, kontrastiem faktūrās – gludais pret faktūraino, spīdīgais pret matēto. Kolekcija ir veidota miksētajā stilā, apvienojot klasisku siluetu, romantiskus materiālus un "lingerie" stila seksapīlo noskaņu ar koķeto noslēpumu."

"Baronessa" kolekcija ir "Demi-Couture" apģērbu līnija. "Demi-Couture" ir jaunums modes pasaulē, kas ierindojas starp augsto modi, individuālo šūšanu un valkāšanai gatavajām kolekcijām, tam raksturīga augsta kvalitāte detaļu apstrādē un unikalitāte piegriezumos.

Zīmola dizainere Bērzkalna ieguvusi modes dizaineres izglītību un, radot kolekciju, piesaka savu skatījumu uz modi un apģērbu. Kolekcijas izstrādē noderīga ir arī modeles pieredze, jo Bērzkalna strādājusi par modeli pasaulē vadošajiem modes zīmoliem – "Chanel", "Valentino", "Dior", "Armani" un "Dolce&Gabbana", izdzīvojot modi, redzot tās ietekmi un maģisko iedarbību uz sievieti skaistuma un seksapīla izcelšanā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!