Minimālisms un otrreizēji izmantoti audumi: pašmāju zīmols 'Zīle' izrāda jauno apģērbu kolekciju

Minimālisms un otrreizēji izmantoti audumi: pašmāju zīmols 'Zīle' izrāda jauno apģērbu kolekciju
Foto: Elizabete Džeina Rubene

Apģērbu zīmols "Zīle" nācis klajā ar jaunu rudens/ziemas apģērbu kolekciju "Outlines".

Šoreiz kolekcija veltīta kontūru tematikai. Šos apģērbus caurvij izteiktas robežlīnijas, speciāli radīts nepabeigtības efekts un dumpiniecisks stils. Lielākā daļa apģērbu veidoti vienā izmērā un pēc minimālisma koncepcijas. Īpaša uzmanība veltīta arī sezonas aktualitātei – volāniem. Arī šoreiz otrreizēji izmantotie audumi, galvenokārt no vīriešu džinsiem un krekliem, jaunajos tērpos saglabāti ar to sākotnējām vīlēm, rišām, kabatām un rāvējslēdzējiem.


Zīmola dizainere Aiva Zīle par savu misiju uzskata identitātes, personības un rakstura akcentēšanu caur apģērba prizmu, vienlaicīgi veidojot zaļi domāt veicinošu modes zīmolu. Dizaina zīmols "Zīle" izveidots 2014. gadā, meklējot jaunas formas, balstoties uz "upcycling" koncepciju un izmantojot dabīgas izcelsmes materiālus.

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl