Foto: Foto: Bruno Kabucis
Veikalu un zīmolu "M50", kas Miera ielas republikā pastāv jau četrus gadus, izveidojusi Elīna Berklava un Kristīne Plaude. 7. maijā tika prezentēta viņu pavasara un vasaras kolekcija, kur uzsvars, kā skaidro tērpu autores, likts uz stilu un praktisku pielietojamību.

Kolekcija prezentēta Rīgā, K.K. Fon Stricka villā. Prezentācijā piedalījās modes mākslinieki, zīmola klienti, žurnālisti un draugi.

"M50" šajā sezonā piedāvā zīda blūzes un kleitas ar Latvijas dabas fotogrāfa Ojāra Millera motīviem, šobrīd nu jau aktuālās pludmales tunikas, kā arī trikotāžas kleitas, saules meitu svārkus un lina kleitas saulgriežu noskaņās, žaketes un vasaras mēteļus īpašiem saullēktiem un pavisam lietišķām sarunām.

Elīna Berklava par noorganizēto pasākumu izsakās: "Tas mums bija liels izaicinājums - sagatavot nopietnu kolekciju, izdomāt un noorganizēt pasākumu, lai viesiem ir interesanti un patīkami. Kā nekā pirmo reizi rīkojam modes skati, pie tam visu pašas - ārpus lielajiem modes industrijas pasākumiem, jo gribējām radīt tieši savu sajūtu un atmosfēru. Mūsu iepriekšējā pieredze, kontakti un fantastiskie cilvēki - draugi un domubiedri palīdzēja, un viss izdevās lieliski!"

Zīmols "M50" savas preces ražo Baltijas valstīs un tās lielākoties izgatavotas no dabīgiem materiāliem. Kolekcijas autore Kristīne Plaude raksturo šādi: "Zīmola vērtības ir savpatīgums, individuāla pieeja un atvērtība. Mūsu pirmā kolekcija radīta, nevis reaģējot un sekojot pasaules modes tendencēm, bet ieklausoties klientu vēlmēs un vajadzībās."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!