Foto: Publicitātes foto
Tirdzniecības centrā "Domina" noticis pārsteigumiem bagāts brīvdomīgākā apģērbu konceptveikala "Paviljons" restartēšanas pasākums. Svinot divu gadu jubileju, "Paviljona" viesi tika iepazīstināti ar jaunām, plašākām veikala telpām, pašmāju modes mākslinieku radīto rudens/ziemas kolekciju, kā arī vairākiem jauninājumiem – "Dorian Gray" mini tējnīcu un filmu istabu. Tā portālu Delfi informē veikala pārstāvji.

Restartēšanas pasākuma laikā "Paviljona" draugiem un modes baudītājiem bija iespēja pirmajiem iepazīties ar jau atzinību guvušo un jauno Latvijas modes mākslinieku radīto rudens/ziemas sezonas kolekciju, kura turpmāk konceptveikalā būs pieejama ikvienam interesentam. Daļa no kolekcijas veikala atklāšanas pasākumā tika demonstrēta arī mini modes skatē.


Līdz ar konceptveikala paplašināšanos tam ir pievienojušies arī vairāki modes mākslinieki un zīmoli. Turpmāk "Paviljonā" būs iespēja iegādāties lieliskās modes dizaineres Ketas Gūtmanes tērpus no jaunās kolekcijas "Capsule", iecienītos "Rīgas kreklus", kā arī jaunās mākslinieces Lienes Dejus darinātos apģērbus. Tāpat īpaši izveidotajā Latvijas Mākslas akadēmijas stendā ikviens varēs iegādāties kādu no akadēmijas labāko studentu - jauno mākslinieku radītājiem apģērbiem.

Labas ziņas ir arī bērnu vecākiem - jaunajās konceptveikala telpās ir izveidots atsevišķs stūrītis Latvijas mākslinieku radītajiem bērnu apģērbiem, kuri turpmāk būs pieejami plašākā klāstā.

Saistībā ar paplašināšanos "Paviljonam" ir piepulcējies arī restorāns "Dorian Gray" ar mini tējnīcu, kā arī neliela kinofilmu istaba, lai cilvēki, atrodoties tirdzniecības centrā, varētu nesteidzīgi nobaudīt kādu našķi un labu filmu. Sadarbībā ar Latvijas Mākslas akadēmijas projektu "Palāta 2011" atklāšanas pasākumā tika demonstrētas modes mākslas nodaļas studentu videofilmas.

"Paviljons" ir 2009.gada atklājums, kas sevi pieteicis visai spoži un kareivīgi. Tas radies veiksmīgas Latvijas Mākslas akadēmijas jauno modes mākslinieku un t/c "Domina" sadarbības rezultātā. Sākotnēji tā bija modes skate Vidzemes tirgus gaļas paviljonā, kam turpinājums bija nedēļu ilgs showroom, bet visbeidzot durvis vēra arī veikals "Paviljons".

"Paviljons" pārstāvji uzsver, ka tas nebūt nav tikai veikals - "Paviljons" sevi apliecina kā zīmols dažādos pasākumos, piemēram, "Riga Fashion Week", "Moment" u.c.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!