Graķītis pirms miega

Seši gulētiešanas laika paradumi, kas liek pieņemties svarā
Foto: PantherMedia/Scanpix

Alkohols ne tikai satur tā dēvētās tukšās kalorijas, bet pat glāze vīna pirms gulētiešanas var izjaukt normālu miega ciklu un pasliktināt miega kvalitāti. "Ar miegu un alkoholu ir problēmas – tas parasti beidzas ar pamošanos nakts vidū un neļauj labi izgulēties," saka Leports. 2016. gadā veiktā pētījumā noskaidrots, ka nepietiekama izgulēšanās ne vien palielina apetītes hormona grelīna izdalīšanos, bet tās ietekmē arī pieaug kāre pēc neveselīgiem produktiem. Tas nozīmē, ka viss, kas traucē labi izgulēties, var izjaukt tavus notievēšanas plānus.

Source info

rutks.lv


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl