Tehnoloģiju izmantošana pirms gulētiešanas

Seši gulētiešanas laika paradumi, kas liek pieņemties svarā
Foto: Shutterstock

Zilā gaisma, ko izstaro tava viedtālruņa, klēpjdatora un televizora ekrāns, var negatīvi ietekmēt tavu miega ciklu, tāpēc ir labāk visas šīs ierīces izslēgt vismaz stundu pirms gulētiešanas. Gulēšanai pie ieslēgta televizora jāsaka liels "nē", jo tā izstarotā gaisma un radītās skaņas var traucēt miegam visas nakts garumā. "Šādā gadījumā būs grūtības ieslīgt dziļajās miega fāzēs, kas ir nepieciešams, lai prāts un ķermenis pilnvērtīgi atpūstos," saka Leports. Ja tev visvieglāk ir iesnausties pie ieslēgta televizora, mazākais, ko vari darīt lietas labā, ir uzstādīt taimeri, lai televizors pēc laika pats izslēdzas.

Source info

rutks.lv


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl