Laika ekonomēšana uz miega rēķina

Seši gulētiešanas laika paradumi, kas liek pieņemties svarā
Foto: PantherMedia/Scanpix

Vairumam cilvēku naktī nepieciešamas 7–8 stundas miega, taču, kā liecina aptaujas, liela daļa miegam parasti atvēl mazāk laika. Un, lai arī nosnaušanās vien dažas stundiņas un atkal ķeršanās pie darbiem mūsdienās tiek uzlūkota kā apsveicama un slavējama, šāda rīcība var ļoti iespaidot vidukļa apkārtmēru. Saskaņā ar Hārvardas Universitātē veiktu pētījumu, sievietēm, kuras nosnaužas vien piecas vai pat mazāk stundas diennaktī, ir par 30 procentiem lielāks risks gadu gaitā iedzīvoties vismaz 15 liekos kilogramos.

Source info

rutks.lv


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl