Veselības brīnumoga – dzērvene. Kas tajā labs un kad būt piesardzīgam
Foto: Shutterstock

Sārtās un skābās dzērvenes ir zināmas kā bagātīgs vitamīnu avots un palīgs veselīgs saglabāšanā. Izrādās, ka tās palīdz ne tikai pret saaukstēšanos un urīnceļu infekcijām, bet arī daudzu citu kaišu atvairīšanai. Tās ir bagātas vitamīniem un antioksidantiem, turklāt tās var izmantot dažādu gardu ēdienu pagatavošanai.

Protams, rudenī salasītās dzērvenes ir jāprot saglabāt līdz pavasarim, lai arī ziemā tās varētu izlabot organisma spēcināšanai. Dietoloģe Guna Rijkure ir skaidrojusi, ka labākais veids ilgākai dzērveņu uzglabāšanai ir saldēšana. Tāpat tās var apliet ar novārītu, aukstu ūdeni. Ogas var nedaudz apviļāt pūdercukurā vai sajaukt ar medu, ja ogas šķiet neieēdami skābas.

Atgādinām, ka, lai arī dzērvenēm piemīt ļoti daudz labu īpašību, nevajadzētu pārtikt tikai no šīm vērtīgajām ogām. Tāpat ir cilvēki, kuriem ar sārto dzērveņu lietošanu uzturā aizrauties noteikti nevajadzētu.

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl