Uzņem nepieciešamās šķiedrvielas

Liekie tauciņi uz vēdera: rīcības plāns apkārtmēra samazināšanai
Foto: Shutterstock

Šķiedrvielu trūkums var izraisīt aizcietējumu, tāpēc tās nepieciešams uzņemt katru dienu – to saturošu produktu ēšana brokastīs uzlabos gremošanas sistēmas darbību visas dienas garumā. Svarīgi apzināties, ka šķiedrvielas palīdz atbrīvoties no liekajiem taukiem, taču visas šķiedrvielas ķermenī nedarbojas vienādi.

Īpaši vēlams uzturā lietot ūdenī šķīstošās šķiedrvielas, kuras ķermenī veido gēlam līdzīgu masu, piemēram, samazina glikozes daudzumu asinīs, kā arī veicina holesterīna samazināšanos. Tāpat tās palēnina barības vielu uzsūkšanos, kā rezultātā samazinās apetīte.

Šķiedrvielas lielā daudzumā ir atrodamas augu valsts produktos, piemēram, augļos, dārzeņos, pupiņās un citos pākšaugos. Tāpat uztura papildināšana ar riekstiem un dažādām sēklām ļaus palielināt uzņemto šķiedrvielu daudzumu.

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl