Bez fiziskajām aktivitātēm nekādi

Liekie tauciņi uz vēdera: rīcības plāns apkārtmēra samazināšanai
Foto: PantherMedia/Scanpix

Fizisko aktivitāšu pozitīvā ietekme uz ķermeņa veselību un labsajūtu nav pārvērtējama. Konkrēti vingrinājumi tieši vēdera problēmzonai lieliski palīdzēs iegūtu vēlamo rezultātu, taču atceries, ka, lai pamanītu izmaiņas, kustības jāpilda vismaz trīs reizes nedēļā.

Tāpat fiziskās aktivitātes un vingrojumus jāturpina ikdienā veikt arī tad, kad būsi sasniegusi vēlamo vidukļa apkārtmēru. Taču iegaumē reizi par visām reizēm – atsevišķa noteiktu daļu trenēšana ir bezjēdzīga. Presītes vingrinājumi pilnīgi noteikti stiprinās vēdera muskulatūru, bet negaidi, ka tie palīdzēs sadedzināt tauciņus. Tas nenotiks! Centies izvēlēties vingrinājumus, kas trenē visu ķermeni un palīdz atbrīvoties no tauciņiem arī citās zonās – jo vairāk muskuļu nodarbināsi, jo vairāk kaloriju sadedzināsi un mērķis par slaido vidukli būs sasniedzamāks.

Starp citu, neiropsiholoģe Dženifera Volkina stāsta, ka fiziskās aktivitātes patiesībā izmaina arī smadzeņu darbību un pat ir teikts, ka tām ir gluži tāds pats efekts kā antidepresantiem. "Tas signalizē, ka laiks atbrīvot neirotransmiterus, kas spēlē būtisku lomu, ja runājam par smadzeņu darbības asumu, kad novecojam."

Laivas poza, balsta stāja, svaru poza un vēl citas palīdzēs trenēt vēdera muskulatūru. Ieskaties te un iepazīsties ar pieciem, vienkāršiem vingrinājumiem, kuri palīdzēs virzīties uz vēlamo rezultātu. Vēl citus vingrinājumus atradīsi šajā materiālā.

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl