Sešas kļūdas sportojot, kas traucē iegūt glītu augumu
Foto: Panthermedia/Scanpix

Visbiežāk pievēršamies sportošanai tajā dzīves brīdī, kad auguma aprises sagandējuši liekie tauciņi. Diemžēl ne visiem cītīga izkustēšanās palīdz tikt atpakaļ vecajās biksēs, tādēļ bieži vien nolaižas rokas un šķiet, ka sportošana it nemaz nepalīdz. Palīdz, palīdz, tikai nereti tiek pieļautas būtiskas kļūdas, kas traucē sasniegt nosprausto mērķi. "Rutks" apkopoja izplatītākos misēkļus treniņu gaitā. Labā ziņa – tie ir viegli novēršami!

Sportot cauri sāpēm

Sešas kļūdas sportojot, kas traucē iegūt glītu augumu
Foto: PantherMedia/Scanpix

Daudzi muskuļu sāpes uzskata par indikatoru tam, cik vērtīgs ir bijis treniņš, sak: jo vairāk sāp, jo labāk, bet, ja sāp tikai mazliet vai nesāp vispār, tātad sportots nav gana cītīgi un treniņš bijis bezjēdzīgs. Ja nākamajā dienā pēc treniņa sāp visas maliņas un knapi vari pakustēties, tas liecina par pārpūli. Turklāt sportošana caur sāpēm nav nekā vērta, jo labu rezultātu nesniegs, norāda "VeryWell"

Ja maini programmu vai pieaudzē treniņa ilgumu, nelielas muskuļu sāpes pēc treniņa ir tikai dabiskas, bet tādas sāpes, kas traucē normāli veikt ikdienas darbības un turpinās vairāku dienu garumā, liecina nevis par ļoti labu treniņu, bet gan – pārpūli. Pēc tāda treniņa muskuļiem gluži vienkārši būs nepieciešams ilgāks laiks, lai atgūtos un atjaunotos..

Ja jūti muskuļu sāpes pēc katra treniņa, tas nozīmē, ka nedod tiem pietiekami daudz laika atjaunoties. Līdztekus muskuļu atjaunošanās procesiem notiek arī muskuļu nostiprināšanās un augšana. Ja muskuļi nepagūst atjaunoties, nākamais treniņš gluži vienkārši nedod gandrīz nekādu labumu un var pat beigties ar traumu. Lai treniņš dotu maksimālu efektu, muskuļiem jābūt labā formā. Lai uzlabotu savu sportisko formu, ir gan pietiekami intensīvi jātrenējas, gan pietiekami daudz laika jāatvēl atpūtai. Ja muskuļi pēc treniņa sāp, labāk nākamo sportošanas reizi pārcel dienu uz priekšu, nevis sporto par spīti sāpēm.

Source info

rutks.lv


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl