Ko darīt šodien, lai no rīta būtu vieglāk piecelties
Foto: Benjamin Combs / cc

Tas, ka agrie rīti var būt īpaši mokoši, nav nekas jauns. Un no tiem, gluži kā no pirmdienām, gribētos izvairīties. Izbēgt no rītiem nav iespējams, tomēr padarīt tos kaut maķenīt vieglākus gan var. Lūk, piedāvājam pāris metožu, ko pārdomāt un īstenot jau šodien, lai rīts būtu vieglāks.

Kafijas dzeršana vakarā

Katrs savu organismu pazīst vislabāk – cits teic, ka kafijas dzeršana vakarpusē viņam netraucē gulēt, bet kāds cits savukārt strikti ieturas un no melnā mundruma dzēriena pirms gulēšanas izvairās. Ja esi no tiem, kuriem ir problemātisks miegs pēc kafijas malkošanas, nebūtu labi krist kafijas varā, pretēji pusi no nakts pavadīsi, skatoties griestos un gaidot rītu.

Piemēram, kādā pētījumā atklāts, ka 400 miligrami kofeīna pat sešas stundas pirms došanās pie miera traucē gulēšanu. Tie, kas kafijas garšu baudīja tieši pirms gulēšanas, miegā pavadīja pat stundu mazāk nekā tie, kas kafiju nebija dzēruši.

Diētas ārsta Anda Brēmaņa un gastroenterologa Anatolija Danilāna viedokli par kafiju un tās ietekmi uz organismu atradīsi šeit.

Pavēro savus kafijas malkošanas un miega paradumus!

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl