RU

Aerobie treniņi 30-40 gadu vecumā


Vesela ikvienā vecumā: TOP vingrinājumi
Foto: PantherMedia/Scanpix

Tu esi jauna, un, cerams, joprojām itin veselīga. Pat, ja nevienu dienu savā mūžā līdz šim neesi trenējusies, nav par vēlu padomāt par savu sirdi. Labākais laiks likt sirdij pukstēt ar pilnu spēku ir tad, kad esi jauna, un ir lielākais sirdsdarbības potenciāls, uzskata sporta medicīnas speciālists. Aerobās nodarbības ir labākais veids, kā stiprināt sirdi, kas tev ļaus vēlāk izvairīties no dažādām sirdskaitēm. Ja treniņos esi iesācēja, ieteicams sākt ar pastaigām. Ja tev ir velotrenažieris, izmanto to. Vari arī izvēlēties videkaseti ar aerobikas nodarbības ierakstu, un atkārto tur redzēto. Laba iespēja likt sirdij strādāt ir basketbols, turklāt tas ļaus satikt citus jaukus un veselīgus cilvēkus.

Citas vecumam piemērotas nodarbes: skriešana, lecamaukla, teniss, futbols, slēpošana, skvošs, frisbijs, skrituļslidošana.

Source info



Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Saistītie raksti

Komentāri
komentēt kā anonīms lietotājs
Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem
Lasīt komentārus Lasīt komentārus

Viņa.lv iesaka

07fff40b5dd495aca2ac4e1c3fbc60aa.orphus