Vienmēr možs un izgulējies. Rakstu izlase bezmiega mocītajiem

Vienmēr možs un izgulējies. Rakstu izlase bezmiega mocītajiem
Foto: Shutterstock

Grūtības iemigt un kvalitatīva miega trūkums ir problēmas, ar ko mūsdienās saskaras ļoti daudzi. Stress un liekais svars, kas ir galvenie veselības problēmu izraisītāji, negatīvi ietekmē arī to, cik labi cilvēks spēj izgulēties un atpūsties. Lai būtu moža un vienmēr labi atpūtusies, iepazīsties ar mūsu rakstu izlasi par miegu.

Ja esi no tiem cilvēkiem, kas vienmēr atliek modinātāja zvanu un nespēj no rīta atvērt acis, atceries, ka miegu ietekmē viss, ko tu dari iepriekšējā dienā. Iespējams, ka ir jāpamaina savi paradumi, kā arī jāpievērš lielāka uzmanība tam, ko tu ēd dienas laikā un pirms došanās pie miera. Ielāgo, ka pat, ja glāze vīna tev palīdz atslābināties un vieglāk iemigt, alkohols tev neļaus justies možai un enerģiskai nākamajā dienā, jo tas tavam ķermenim neļauj ieslīgt dziļā miega fāzē un kārtīgi atpūsties.

Runājot par biežākajiem miega traucējumu iemesliem, speciālisti norāda, ka tie ir stress un liekais svars. Pārāk daudz satraukumu un sevis pārslogošana var izraisīt bezmiegu, bet liekais svars rada citus miega traucējumus, piemēram miega apnoju. Šādā gadījumā labākais risinājums ir veselīgs uzturs un vairāk fizisko aktivitāšu, kas palīdzēs ne tikai uzlabot miega kvalitāti, bet arī uzlabos tavu veselību kopumā.

Ir pilnīgi skaidrs, ka ikvienam cilvēkam ir nepieciešams regulārs un kvalitatīvs miegs. Ja tev ar to ir problēmas, iespējams, kāds no šiem rakstiem var palīdzēt.

Lasi, iedvesmojies un izgulies!

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl