Lai arī pēc Dienvidu tilta nodošanas ekspluatācijā nākamais šķērsojums, ko plānots būvēt pār Daugavu, ir Ziemeļu tilts vai tunelis, jādomā arī par nākotnes perspektīvām un centra atslogošanu no transporta, ko varētu atrisināt tā dēvētais Mazais tilts, uzskata SIA "E. Daniševska birojs" vadītājs Elmārs Daniševskis, pirmdien ziņo laikraksts "Dienas Bizness".

Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta speciālisti gan pagaidām negrasās atkāpties no esošā pilsētas attīstības plāna, kurā Mazais tilts ir gan iezīmēts, bet netiek uzskatīts par prioritāru.

Pēc Daniševska domām, no transporta svarīgāks būtu nevis Zemgales, bet tā dēvētais Mazais tilts, kas savienotu Daugavas kreiso krastu ar Turgeņeva ielu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!