Fоtо: EPA/Scanpix/LETA

Vietnes "WikiLeaks" dibinātājs Džūljens Asanžs trešdien, 26. jūnijā, ASV tiesā atzina savu vainu spiegošanā. Asanžam ar Vašingtonu izdevies panākt vienošanos, lai beidzot noslēgtu 12 gadus ilgušo juridisko cīņu un ļautu viņam atgriezties savā dzimtenē Austrālijā.

Ko tad īsti "WikiLeaks" publicēja? Un kādi pavērsieni šajā 12 gadus ilgajā juridiskajā cīņā Asanžam palīdzēja izvairīties no iespējama mūža ieslodzījuma?

Ko "WikiLeaks" publicēja

Asanžs ir austrāliešu redaktors un izdevējs, kurš vislabāk zināms saistībā ar "WikiLeaks" dibināšanu 2006. gadā. Vietne publicēja konfidenciālus vai ierobežotas pieejamības oficiālus ziņojumus par karu, spiegošanu un korupciju. 2010. gadā tajā tika publicēts gandrīz pusmiljons dokumentu saistībā ar Vašingtonas militārajām operācijām Irākā un Afganistānā.

Чтобы продолжить чтение, оформите абонемент.

Пожалуйста, подождите!

Мы подбираем для вас наиболее подходящее предложение подписки...

Loading...

Предложение о подписке не отображается? Пожалуйста, отключите блокировщик рекламы или перезагрузите страницу.
В случае вопросов пишите на konts@delfi.lv

Читайте нас там, где удобно: Facebook Telegram Instagram !