Lēna ekonomiskā izaugsme, patērētāju piesardzība pēc pamatīgās inflācijas, sarežģīta ģeopolitiskā situācija, satraukums par datu drošību un krāpniecības riskiem – visi šie faktori ir krietni atvēsinājuši mārketinga un komunikācijas profesionāļu optimismu par nākotni. Ikgadējais Latvijas Mārketinga un komunikācijas vides apskats, kurā apkopoti 260 nozares speciālistu un 10 ekspertu viedokļi, rāda, ka pozitīvu attīstību nākamajos 12 mēnešos prognozē tikai 61% jomas profesionāļu, kas ir krietni mazāk nekā pērn, kad optimistiski noskaņoti bija 76% aptaujāto. Vai šis ir vilšanās un sabrukušu cerību gads?
Par to mārketinga un komunikācijas ekspertu diskusijā "Gads uz pauzes" 2. decembrī plkst. 14.30–15.30 Delfi TV tiešraidē spriedīs Finanšu nozares asociācijas stratēģiskās komunikācijas vadītājs Kaspars Zālītis, režisors Papa Chi, komunikācijas aģentūras "Deep White" stratēģiskā konsultante, valdes locekle Laura Pāne-Sermule, reklāmas aģentūras "WKND" mārketinga konsultants, partneris Edgars Pētersons.
Ikgadējais Latvijas Mārketinga un komunikācijas vides apskats, kuru veido reklāmas aģentūra "WKND", stratēģiskās komunikācijas aģentūra "Deep White", Latvijas vadošais ziņu medijs "Delfi" un tirgus izpētes uzņēmums "Norstat", tapis jau ceturto reizi. Tā mērķis ir visaptveroši aplūkot mārketinga un komunikācijas vidi Latvijā gan saturā, gan formā un izveidot datos balstītus, vienotus un universālus kritērijus, pēc kuriem mārketinga un komunikācijas ekspertiem izvērtēt savas ieceres, idejas un īstenotos projektus.