
Interneta portālos un sociālajos medijos redzam uzņēmējdarbības veiksmes stāstus, kad sasniegti gaidītie peļņas rādītāji, iekaroti eksporta tirgi un iegūti vēlamie sadarbība partneri uzņēmuma attīstībai, taču vai visiem šiem uzņēmējiem tiešām viss ir bijis tik vienkārši un skaidri jau no paša sākuma? Katram uzņēmumam ir sava recepte, kā nokļūt pareizajos tirgos, uzrunāt savu klientu, pārdot vairāk un turpināt attīstību, taču nereti atslēga ir mācībās, ko gūstam ne tikai no savas, bet arī apkārtējo uzņēmēju pieredzes.
Tāpēc šoreiz kopā ar uzņēmējiem un biznesa konsultantu diskusijā meklēsim atbildes uz jautājumiem:
- Kā pārliecināties, ka biznesa ideja pelnīs un ko darīt, lai Tavu produktu vai pakalpojumu pērk?
- Kā nepadoties pie pirmajām neveiksmēm un atrast sava uzņēmuma veiksmes atslēgu?
- Kā mācīties no citu kļūdām un kāpēc ar neveiksmēm uzņēmējdarbībā ir jādalās?
- Kā uzņēmuma attīstībai var palīdzēt biznesa konsultants un kad ir īstais laiks viņu iesaistīt?
Diskusijā ar savu pieredzi dalīsies:
- Jānis Pilābers, kokapstrādes uzņēmuma "Duck Woodworks" radītājs
- Katrīna Selecka, pediatre un privātprakses "Rabarbers" dibinātāja
- Jānis Kļaviņš, uzņēmējs un biznesa konsultants
Diskusiju vadīs Elīna Volāne, Swedbank Mazo uzņēmumu segmenta vadītāja.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.