Foto: Publicitātes foto
Uzņēmējdarbība ir kā nebeidzams maratons, kurā pieredzam gan lielus kāpumus, gan tikpat zemus kritienus, taču apstāties ceļa vidū nevēlas neviens. Vairumam uzņēmēju pie pirmajām neveiksmēm rodas jautājums, kā nepadoties un noticēt savai idejai, lai gūtu peļņu un sasniegtu virsotnes tik mainīgā biznesa vidē, kā tā ir šobrīd?

Interneta portālos un sociālajos medijos redzam uzņēmējdarbības veiksmes stāstus, kad sasniegti gaidītie peļņas rādītāji, iekaroti eksporta tirgi un iegūti vēlamie sadarbība partneri uzņēmuma attīstībai, taču vai visiem šiem uzņēmējiem tiešām viss ir bijis tik vienkārši un skaidri jau no paša sākuma? Katram uzņēmumam ir sava recepte, kā nokļūt pareizajos tirgos, uzrunāt savu klientu, pārdot vairāk un turpināt attīstību, taču nereti atslēga ir mācībās, ko gūstam ne tikai no savas, bet arī apkārtējo uzņēmēju pieredzes.

Tāpēc šoreiz kopā ar uzņēmējiem un biznesa konsultantu diskusijā meklēsim atbildes uz jautājumiem:

  • Kā pārliecināties, ka biznesa ideja pelnīs un ko darīt, lai Tavu produktu vai pakalpojumu pērk?
  • Kā nepadoties pie pirmajām neveiksmēm un atrast sava uzņēmuma veiksmes atslēgu?
  • Kā mācīties no citu kļūdām un kāpēc ar neveiksmēm uzņēmējdarbībā ir jādalās?
  • Kā uzņēmuma attīstībai var palīdzēt biznesa konsultants un kad ir īstais laiks viņu iesaistīt?

Diskusijā ar savu pieredzi dalīsies:

  • Jānis Pilābers, kokapstrādes uzņēmuma "Duck Woodworks" radītājs
  • Katrīna Selecka, pediatre un privātprakses "Rabarbers" dibinātāja
  • Jānis Kļaviņš, uzņēmējs un biznesa konsultants

Diskusiju vadīs Elīna Volāne, Swedbank Mazo uzņēmumu segmenta vadītāja.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!