Foto: Publicitātes foto

Vasara ir aktīvākā ceļojumu un ģimenes izbraukumu sezona, tādēļ lielajam pieprasījumam pēc ceļojumiem raksturīgām precēm jāsāk gatavoties laikus, kā arī jāatrod efektīvākais veids, kā izcelties uz konkurentu fona, norāda SIA "Ambra nostra" tirdzniecības vadītāja Sandra Krieva. Viņas pārstāvētais uzņēmums pārdod itāļu zīmola "RONCATO" ražotus ceļojumu koferus, mugursomas un aksesuārus, kas ir pārdošanā pieejami arī "220.lv Marketplace", turklāt nu jau visā Baltijā un Somijā.

AR "RONCATO" SORTIMENTU "220.LV MARKETPLACE" VARIET IEPAZĪTIES ŠEIT

Sandra Krieva, daloties savā pieredzē par preču pārdošanu "220.lv Marketplace", novērojusi, ka e-komercija ļoti strauji attīstās, tāpēc pārdevējiem svarīgākais ir spēt pielāgoties mainīgajiem tirgus apstākļiem un sekot līdzi jaunākajām tendencēm un tehnoloģijām, lai tas atbilstu patērētāju vēlmēm un dažādajiem profiliem.

Viņa atklāj, ka, sadarbojoties ar "220.lv", ikdienā savu preču noieta veicināšanā izmanto dažādus "220.lv Marketplace" piedāvātos digitālā mārketinga rīkus, piemēram, pašapkalpošanās platformu "Martailer", kas ļauj izveidot reklāmas kampaņu dažu minūšu laikā un palielina produktu redzamību mājaslapā, tādējādi veicinot pārdošanas rādītājus.

"Pārdodot preces "220.lv", viens no mūsu ieguvumiem ir digitālā mārketinga apguve, kas, manuprāt, ir e-komercijas stūrakmens. Izmantojot mārketinga rīkus tirdzniecības platformā, redzu, kā ir augusi zīmola atpazīstamība, un tas patiesi rada gandarījumu, jo darba augļi nes rezultātus," norāda Sandra Krieva.

Papildus tam viņa min, ka "220.lv Marketplace" ir palīdzējis nostabilizēt uzņēmuma pozīciju tirgū un vairākkārt palielināt pārdošanas apjomus. Uzņēmuma pārstāve izceļ arī "220.lv" speciālistu atbalstu, kuru profesionālie padomi un atsaucība visos jautājumos ir nesuši gaidīto rezultātu un jaunās zināšanas.

SIA "Ambra nostra" pievienošanās "220.lv Marketplace" bijis arī stratēģiski svarīgs solis "RONCATO" zīmola atpazīstamības veicināšanai visās Baltijas valstīs un Somijā, kas ļāvis paplašināties starptautiskos e-komercijas tirgos.

Foto: Publicitātes foto

Kādas preces visvairāk pērk vasarā?

Jautājot par pircēju paradumiem vasaras sezonā, uzņēmuma tirdzniecības vadītāja Sandra Krieva stāsta, ka vasaras sezonai ir sava specifika: "Vasaras sezonā, dodoties atvaļinājumos, cilvēki pastiprināti izvēlas vieglos 1,6 kg un 1,7 kg rokas bagāžas koferus, kā arī rokas bagāžas izmēra mugursomas un somas. Tās galvenokārt izvēlas, jo atvieglo ceļošanu un atbilst aviokompāniju rokas bagāžas prasībām. Parasti ceļojuma laikā cilvēki vēlas apskatīt vairākas pilsētas – rokas bagāžas koferi šo iespēju padara ērtāku. Un mēs šiem paradumiem gatavojamies laicīgi, nodrošinot plašu rokas bagāžu koferu sortimentu, labākās cenas un kvalitatīvu apkalpošanu."

Viņa uzsver, ka uzņēmuma stiprā puse, salīdzinot ar konkurentiem, ir tā, ka izdodas izcelties ne vien ar produktu cenām un kvalitātes sabalansētību, bet arī ar ātrajām piegādēm, jo preces uz "220.lv" noliktavu tiek nogādātas 24 stundu laikā.

Sandra Krieva dalās ar ieteikumu jaunajiem "220.lv Marketplace" pārdevējiem: "Jaunajiem tirgotājiem es iesaku turpināt nemitīgi mācīties, sekot aktuālajiem jaunumiem un tirgus tendencēm. Svarīgi ir izmantot visus pieejamos mārketinga rīkus – tā jūs nodrošināsiet veiksmīgu pārdošanu, un ātrāk sasniegsiet savus uzņēmējdarbības mērķus."

Foto: Publicitātes foto

Uzņēmēji, kas vēlas pievienoties tirdzniecībai "Marketplace", var reģistrēties ŠEIT

Pievienojoties tirdzniecībai "220.lv", "Marketplace" komanda nodrošina palīdzību un konsultācijas ikvienam pārdevējam, lai gūtu pēc iespējas labāku pieredzi un sasniegtu augstus pārdošanas rezultātus. "220.lv Marketplace" speciālistu komanda piedāvā dažādus pakalpojumus, piemēram, nebanku finanšu pakalpojumus, loģistikas servisu "Fulfillment by Pigu", reklāmas rīku "Martailer" un citus risinājumus.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!