ES auto ražotāji ir piebremzējuši ar elektroauto ražošanu, tāpēc rodas jautājums: vai tas automātiski nozīmē, ka mēs pārsēdīsimies Ķīnā ražotos elektroauto?
Tā kā Ķīna šodien ir lielākais mašīnu tirgus, kurā tiek saražots vairāk auto nekā ASV, Japānā un Indijā kopā (tās ir trīs lielākās auto ražotājas pēc Ķīnas, kur katru sekundi tiek pārdots jauns automobilis), rodas pamatota sajūta, ka drīz mēs pārsēdīsimies no vācu auto uz ķīniešu mašīnām. Piemēram, "SAIC Motor" – uzņēmums, kurš vēl nesen nebija zināms ārpus Ķīnas –, tikai dažu gadu laikā kļuva par vienu no pasaulē lielākajiem automašīnu ražotājiem, apsteidzot "Daimler" ("Mercedes"), BMW un "Geely", savu konkurentu Ķīnā, un "Volvo" grupas īpašnieku.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv