Foto: Publicitātes foto

"Mercedes-Benz" oficiāli atklājis "GLA" apvidus automobiļa sērijveida versiju. Šis būs pirmais markas modelis, kas iegūs jaunās paaudzes "4Matic" pilnpiedziņas sistēmu.

"Mercedes-Benz GLA" kopgarums ir 4,4 metri, kas ir par 12,5 centimetriem vairāk nekā A-klases hečbekam, bet riteņu garenbāze abiem modeļiem gan ir vienāda – 2,7 metri. Apvidnieka bagāžas nodalījuma tilpums ir 421 litrs, bet nolaistu aizmugurējo sēdekļu atzveltņu gadījumā – 836 litri. Par papildus samaksu pieejamas aizmugurējo sēdekļu atzveltnes ar regulējamu sagāzumu un elektriski atverams bagāžnieka vāks.

Sākotnēji "Mercedes-Benz GLA" tirdzniecībā būs pieejams ar kādu no diviem benzīna dzinējiem un dīzeļmotoru divās versijās. Ar benzīna agregātu būs aprīkotas "GLA 200" un "GLA 250" modifikācijas, no kurām pirmā iegūs 1,6 litru, četrcilindru motoru ar 156 zirgspēku jaudu, bet otrā – 211 ZS jaudīgo divlitru, četrcilindru dzinēju. Jaudīgākajā versijā apvidnieks no vietas līdz 100 km/h paātrinās 6,5 sekundēs un maksimāli sasniedz 235 km/h.

Bet ar dīzeļdzinēju sākotnēji būs pieejams šādas versijas – "GLA 200 CDI" un "GLA 220 CDI". Pirmā no tām aprīkota ar 2,2 litru, četrcilindru motoru, kas attīsta 136 ZS un 300 Nm, bet otrajā – šis pats agregāts ar 170 ZS un 350 Nm.

Motori tiek sajūgti vai nu ar sešpakāpju manuālo, vai septiņpakāpju "7G-DCT" sekvenciālo pārnesumkārbu, kas pieejama standartā visām pilnpiedziņas versijām un jaudīgākajām priekšpiedziņas modifikācijām – "GLA 250" un "GLA 220 CDI".

Automobilis ieguvis kalnā nobraukšanas elektronisko asistentu un transmisijas apvidus braukšanas režīmu. "Mercedes-Benz" norāda, ka šī funkcija būs noderīga, braucot mērenā apvidū vai pa slidenu un nelīdzenu segumu.

Plašākai sabiedrībai "Mercedes-Benz GLA" pirmo reizi tiks parādīts septembrī notiekošajā Frankfurtes autoizstādē. Eiropā automobili būs iespējams pasūtināt, sākot ar novembri, bet pirmie "GLA" spēkrati pie klientiem nonāks tikai 2014. gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!