Foto: Privātais arhīvs

Latvijas ātrākais autošosejas pilots Haralds Šlēgelmilhs atkal sēdies pie formulas stūres, kļūstot par komandas "Artline Engeneering" F-3 modeļa "ArtTech P315" testa pilotu.

"Artline Engeneering" ir īstenojusi komandas ilggadējo ambīciju – uzbūvējusi jaunu F-3 modeli, radot alternatīvu ierastajam tirgus līderim "Dallara", F-3 formulas ražotājam.

"Esmu ļoti pagodināts, ka komanda "Artline", ar ko kopā startēju "Lamborghini" čempionātā, ir uzticējusi šo pienākumu – būt par galveno testa pilotu jauna F-3 modeļa pilnveidošanā. Lai arī iepriekš vairākus gadus esmu braucis sacensībās ar F-3 un F-2 formulām, šī man ir unikāla pieredze," stāsta Šlēgelmilhs.

Testa braucienos komandai piederošajā Rustavi trasē Gruzijā Haralds ar jauno formulu ir pārspējis iepriekšējos trases F-3 apļa laika rezultātus un veicis vairāk nekā 2000 km distanci. Neskatoties uz +40°C grādu gaisa temperatūru braucienu laikā, formulas tehnisko stāvokli inženieri raksturo kā stabilu un pilnībā atbilstošu FIA sacensībām.

Vērtējot "ArtTech P315" modeļa tehnisko uzbūvi, Haralds Šlēgelmilhs atklāj, ka jau pēc pirmajiem braucieniem bija jūtams, ka šim uzbūvētajam modelim ir potenciāls kļūt par nopietnu konkurentu F-3 pasaulē ierastajiem "Dallara" formulu modeļiem.

"Balstiekārtas un citi tehniskie risinājumi ir kardināli atšķirīgi no ierastajiem F-3 modeļiem. Jāuzslavē formulas labais balanss, kā arī pielāgošanas iespējas pilota vajadzībām – uzreiz pēc tehnisko regulējumu veikšanas ir jūtama atšķirība. Protams, to, kāds ir formulas potenciāls pilnvērtīgos sacensību apstākļos, redzēsim jau šosezon noslēdzošajos FIA F-3 sacensību posmos," rezumē Šlēgelmilhs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!