Foto: Publicitātes foto

"Nissan" inženieri savā brīvajā laikā ir radījuši "Leaf" elektromobiļa prototipu ar 48 kWh akumulatoru – tas ir gandrīz divkārt vairāk nekā sērijveida ražošanā esošajam "Leaf" elektromobilim.

48 kWh akumulators ikdienas apstākļos "Nisasn Leaf" nobraucamo attālumu palielina par 75 procentiem. To radīja inženieru grupa "Nissan" tehniskajā centrā Barselonā.

Prototips, kas, iedvesmojoties no tāda paša nosaukuma amerikāņu zinātniskās fantastikas filmas, iesaukts par "Kokonu" ("Cocoon"), tika uzbūvēts, lai piedalītos Spānijas autosporta "ECO" braucienu sērijā – tā ir jauna iniciatīva, kas godā "efektivitāti un degvielas ekonomiju, nevis tieši ātrumu".

"Nissan Leaf" ir sērijveida elektromobilis, ko japāņu kompānija ražošanā ieviesa 2010. gadā. Kopš tā laika "Nissan" ir turpinājis konstruēt un ražot nulles izmešu risinājumus, tostarp "e-NV200" – 100% elektrisko vieglo komercautomobili – un "Leaf" ar 30 kWh akumulatoru, kas dāvā vēl lielāku ar vienu uzlādes reizi nobraucamo attālumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!