Foto: Publicitātes foto
Jaunās "Nissan Micra" ražošana ir uzsākta, un pēdējo dienu laikā pirmie šī modeļa automobiļi jau ir nobraukuši no konveijera. Pirmie automobiļi "Nissan" dīleriem un klientiem Eiropas lielākajos tirgos tiks piegādāti jau šī gada februāra vidū, savukārt Ziemeļvalstīs un Baltijas valstīs pirmie automobiļi tiks piegādāti šī gada pavasarī.

Jaunās "Nissan Micra" ražošanas uzsākšana iezīmē jaunu nodaļu šī automobiļa modeļa vairāk nekā 30 gadus ilgajā veiksmes stāstā. "Micra", kas Eiropas tirgū pirmo reizi parādījās 1983. gadā, ir viens no pasaulē atpazīstamākajiem automobiļu modeļiem, kura pārdošanas apjoms pasaulē šobrīd pārsniedz septiņus miljonus.

Jaunā "Nissan Micra" tiek ražota Francijas pilsētā Flinsā, kur atrodas "Nissan" alianses partnera "Renault" rūpnīca. Jaunā "Micra" ir pirmais "Nissan" vieglais pasažieru automobilis, kas izgatavots Eiropā esošā "Renault" rūpnīcā. Turklāt tas nozīmē, ka pēc septiņu gadu pārtraukuma "Micra" atkal tiek ražota Eiropā – sava galvenā klientu loka tuvumā. Tā tiek konstruēta uz pārveidotas "Nissan" "V" platformas versijas.

Flinsā, kas atrodas uz rietumiem no Parīzes, ir rūpnīca ar bagātu pieredzi hečbeku ražošanā Eiropas tirgum. Šī 237 hektārus lielā rūpnīca tika atvērta 1952. gadā un ir visilgāk strādājošā automobiļu ražošanas rūpnīca "Renault" grupā. Šobrīd tajā jau tiek ražoti tādi automobiļu modeļi kā "Renault Clio" un "Renault Zoe".

Šāda jaukta automobiļu ražošanas sistēma ir ievērojams ražošanas sinerģiju veicinātājs "Renault-Nissan" aliansē, kā arī nodrošina vairākas nozīmīgas priekšrocības uzņēmumiem un to klientiem.

Taču visnozīmīgākais ir tas, ka tā palīdz sasniegt maksimālās priekšrocības, ko sniedz "Renault" un "Nissan" raksturīga ražošanas un rūpnīcas darba organizācijas sistēma – alianses ražošanas veids. Šī sistēma ne tikai ļauj rūpnīcām labāk izmantot to ražošanas spējas, bet arī izmanto abu uzņēmumu etalonus un labās prakses piemērus, lai nodrošinātu un uzturētu atbilstību visaugstākajiem ražošanas kvalitātes standartiem.

Jaunā "Micra" ir garāka, platāka un zemāka par iepriekšējiem šī automobiļa modeļiem. Tā ir izstrādāta, projektēta un konstruēta, ņemot vērā klientu prasības Eiropā.

Viens no šī automobiļa modeļa pievilcības elementiem ir tā atlētiskais un izteiksmīgais ārējais dizains, kas virza "Micra" zīmolu jaunā un izaicinošā virzienā. Mūsdienīgais izskats un ekskluzīvā izjūta ir saglabāta arī automobiļa iekšpusē, piedāvājot augstas kvalitātes automobiļa salonu, kas šī automobiļa modeļa standarta aprīkojumā ir aprīkots ar mīkstu materiālu apdari divos toņos.

Jaunā "Micra" ir līdere arī tehnoloģiju ziņā, jo tā ir aprīkota ar vairākām funkcijām, kas ir jaunums ne tikai šajā automobiļa modelī, bet arī šajā segmentā. Tās ietver, piemēram, inteliģento nejaušas braukšanas joslas maiņas novēršanas palīgsistēmu – drošības sistēmu, kas nepieciešamības gadījumā vienkāršā veidā palīdz izlabot braukšanas trajektoriju.

Vēl viena unikāla tehnoloģija ir "Bose Personal audio" sistēma, kuras divi autovadītāja sēdekļa galvas balstā iebūvētie skaļruņi nodrošina 360˚ skaņas baudījumu.

Jaunajai "Micra" ir pieejams arī plašs personalizēšanas iespēju klāsts, kas ļauj personalizēt gan automobiļa ārpusi, gan salonu, izmantojot augstākās kvalitātes elementus, kas pieejami dažādās stilīgās un mūsdienīgās krāsās.

Turklāt pārvietošanās ar šo automobili rada fantastiskas sajūtas – to nodrošina automobiļa dinamiskā veiktspēja, kas ir ideāls līdzsvars starp pārliecības, aizrautības un drošības sajūtu, ko rada pārliecinošā un paredzamā vadāmība. Šim automobiļa modelim ir pieejami trīs dzinēju veidi – divi benzīna dzinēji un viens dīzeļdzinējs.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!