"Delfi" sadarbībā ar LMT Viedtelevīziju piedāvā ātruma un piedzīvojumu raidījuma "Ātruma cilts" jaunāko sēriju. Šoreiz raidījumā svētku noskaņa, jo "bitkons" jeb Paula Timrota 98. gada KIA automobilis beidzot atradis jaunu īpašnieku. Tāpat "Ātruma ciltī" viesojas ciemiņš "no nākotnes" – virtuālā jeb e-autosporta braucējs, LMT Autosporta akadēmijas pilots Artūrs Bondars.

"Ātruma cilts" "bitkona" sāga sākās aptuveni pirms gada, kad Pauls Timrots iegādājās režisora Dzintara Dreiberga 20 gadus veco automobili "KIA Sephia". Projekta mērķis – savest auto kārtībā, iziet tehnisko apskati un pārdot par 1500 eiro, gūstot peļņu. Lai gan ar laiku Pauls cenu tomēr nolaida līdz 990 eiro, jauna īpašnieka meklējumi ievilkās.

Pēc gada Pauls sociālo tīklu vietnē "Facebook" saņēma ziņu no potenciālā pircēja, kurš sola auto bez kaulēšanās pirkt par 500 eiro. Neskatoties uz zaudējumiem, Pauls darījumam piekritis. Izrādās, ka jaunais īpašnieks ir "Volkswagen" un "Škoda" auto sistēmu programmētājs Gatis Negribs. Paralēli cītīgai KIA izpētei, Pauls ar Gati arī diskutēs, cik patiesībā parocīgi ir mūsdienu auto drošas braukšanas asistenti un vai vērts ieguldīt līdzekļus tādos vecos automobiļos kā KIA, kas aprīkotas vien ar analogām tehnoloģijām.

Noslēdzot KIA pārdošanas darījumu, Pauls pievērsīsies digitālajai auto pasaulei sarunā ar LMT Autosporta akadēmijas pilotu, e-autosporta ekspertu Artūru Bondaru. Artūrs ir pārliecināts – e-autosports ir autosporta nākotne, un ar to var nodarboties ikviens. Viņš atklās, kā kļuva par e-autosporta braucēju; kas nepieciešams, lai spertu pirmos soļus šajā jomā un vai reālam autosportam ir kas kopīgs ar virtuālo.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!