Foto: Publicitātes foto

30 grādu svelme un mežonīgais negaiss nespēja traucēt vairāk nekā 200 BMW "M" klases automašīnu entuziastiem veselu nedēļu Biķernieku trasē izbaudīt iecienīto auto jaudu un iespējas, tā ļaujoties neaizmirstamam piedzīvojumam kopā ar pasaules klases autobraucējiem, informē "Inchcape Motors Latvija" valdes loceklis Dmitrijs Zeļeņins.

Visu nedēļu no 10. līdz 14. jūnijam Biķernieku sporta trasē norisinājās BMW dīlera Latvijā "Inchcape Motors Latvia" rīkotā Baltijas mēroga pasākumu sērija "M Town", kas bija veltīta BMW "M" klases automašīnām.

"M Town" devīze – par daudz ir tieši tik, cik vajag – pilnībā sevi attaisnoja, jo pasākumos piedalījās vairāk nekā 220 BMW "M:" klases cienītāji un fani, žurnālisti, blogeri un influenceri no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas, kuriem bija unikāla iespēja kopā ar izcilākajiem Latvijas autosportistiem Reini Nitišu, Konstantīnu Calko, Arti Baumani, Uldi Timaku, Beati Klipu, Valteru Zviedri, Miķeli Mežaku, Ralfu Sirmaci, Jāni Vanku, Ivaru Vasaraudzi, Edgaru Svenci, Gvido Elksni, Mārtiņu Aleksandroviču un Aleksandru Grīvu izbaudīt "BMW M2" un "BMW M5" jaudu, kā arī iepazīt jaunākos tehnoloģiskos risinājumus "BMW X5" un "X7", "Z4", "330i" un 8. sērijas automašīnās.

Dalībnieki pārbaudīja savu reakciju un veiklību, izgāzējot ar "BMW Z4" un BMW 3. sērijas automašīnām speciāli veidotās trasēs, kur, uzstādot labākos rezultātus, dalībnieki saņēma "BMW Lifestyle" kolekcijas dāvanas.

BMW "M" sērijas automašīnas ir populārākie "premium" klases sportiskie auto Latvijā. Braucēji ir iecienījuši gan visu paaudžu "M3" un "M5", gan arī jaunos "M2", "M4" un "M6" modeļus.

""M Town" demonstrētā "BMW M2" ir aizraujoša sporta kupeja, kas lieliski der gan dinamiskai ikdienai, gan arī braucieniem pa trasi. Savukārt "BMW M5" ir ātrs un komfortabls biznesa klases sedans," saka "Inchcape Motors Latvija" produktu speciālists Mārtiņš Geršmanis.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!