Foto: Publicitātes foto

Saskaņā ar "Fiat Chrysler Automobiles" (FCA) piecu miljardu eiro investīciju programmu Itālijas tirgū "Maserati" izziņo inovāciju plānus automašīnu ražošanai, elektrifikācijai un autonomo braukšanas tehnoloģiju izveidei. Tāpat "Maserati" ziņo par jaunu un elektrificētu produktu ieviešanu Modenā, Cassino un Turīnā.

Visi "Maserati" jaunie modeļi tiks izgatavoti Itālijā, izmantojot hibrīdās un akumulatoru elektriskās piedziņas sistēmas, kas spēj nodrošināt gan jauninājumus, gan augstu veiktspēju, kas ir zīmola pamatā. Visi elektriskie "Maserati" modeļi apvienos braukšanas dinamiku kopā ar nākamās paaudzes elektrisko akumulatoru tehnoloģiju, piedāvājot unikālus braukšanas režīmus, paplašinātas diapazona un īpaši ātras uzlādes iespējas.

Visi jaunie "Maserati", ieskaitot atjauninātos esošos modeļus, piedāvās autonomās braukšanas iespēju klāstu, sākot ar "Maserati" pastiprināto 2. līmeņa šosejas palīgsistēmu, kas virzās pretī 3. līmenim, piedāvājot gandrīz pilnīgu autonomiju, manevrēšanu no vienas uz otru joslu, vai arī, ja vadītājs nevar pārņemt kontroli pār transportlīdzekli, ātruma samazināšanu un transportlīdzekļa apturēšanu ceļa malā.

2020. gadā uzņēmums uzsāks automašīnu elektrifikāciju, un "Maserati Ghibli", kas tiks ražots Turīnā, būs šī zīmola pirmais hibrīda elektropiedziņas modelis. Pirmais no pilnīgi jaunajiem "Maserati", kas parādīsies tirgū, būs ilgi gaidītais sporta automobilis, kas radīts pēc senākajām "Maserati" tradicionālajām vērtībām un papildināts ar jaunākajām tehnoloģijām. Tā ražošana notiks Modenas rūpnīcā, kur šobrīd notiek arī apjomīga ražošanas līnijas modernizācija, lai tajā izvietotu elektriskā spēka pievadu.

Nākamo paredzēts ražot jaunu "Maserati" palīgauto, kas tiks būvēts Cassino. Jaunās ražošanas līnijas būvniecībai ir paredzētas aptuveni 800 miljoni eiro investīcijas, un to plānots uzsākt 2020. gada pirmā ceturkšņa beigās. Paredzams, ka pirmie sērijas automobiļi būs gatavi līdz 2021. gadam.

Pēc daudzu gadu ilgiem panākumiem "GranTurismo" un "GranCabrio" joprojām ir daļa no zīmola saknēm, un šie modeļi piedzīvos pilnu "Maserati" elektrifikācijas ēru. Pilnīgi jauni "GranTurismo" un "GranCabrio" tiks ražoti Turīnas ražošanas centrā, kur FCA ieguldīja 800 miljonus eiro. Jauno modeļu ražošana papildinās pašreizējo "Maserati" modeļu – "Levante", "Quattroporte" un "Ghibli" – klāstu.

Tāpat Modenā ir sākusies krāsošanas ceha celtniecība – tas būs ražotnes papildinājums un tas būs aprīkots ar novatoriskām tehnoloģijām, kas atstāj minimālu ietekmi uz vidi. Krāsošanas ceha dizains ļaus "Maserati" pircējiem vērot, kā tiek krāsots viņu auto.

2019. līdz 2021. gada FCA ieguldījumu plānā Itālijai, kas Turīnā tika izziņots pagājušā gada 29. novembrī, ir iekļauti trīspadsmit pilnīgi jauni vai būtiski atjaunināti FCA modeļi un 12 jaunu vai esošu modeļu elektrificētas versijas, tostarp "Maserati" produkti, nesen izziņotā jaunā "FIAT 500" pilnīgi elektriskā versija, kas tiks ražota Mirafiori, un jauni "premium" klases "Alfa Romeo" automobiļi, kas tiks ražoti Pomigliano.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!