Aizkraukles novada dome sadarbībā ar aģentūru "EnterCreative" radījuši vēl nebijušu novada reklāmas rullīti, kas ar asprātīgu saukli "#NormālaVieta" aicina apmeklēt Aizkraukli. Kā vēsta domes pārstāvji: "Agrāk normāli bija Aizkrauklē nonākt pārpratuma pēc. Tagad "jaunais normāli" ir plānots brauciens ar palikšanu pa nakti. Vēl normālāk par ciemošanos Aizkrauklē ir dzīvot tajā!".

Trīs minūšu garajā videoklipā kāda jauniete, kas nejauši nokļuvusi Aizkrauklē, apskata novada skaistākās un nozīmīgākās vietas, kā arī uzzina par novada vēsturi un norisēm mūsdienu Aizkrauklē. "Normāla vieta" – tāds ir jaunietes vērtējums, un tas kalpo arī kā videoklipa sauklis, aicinot cilvēkus apmeklēt Aizkraukles novadu un pārliecināties par tajā redzēto savām acīm.

"Apciemojot Aizkraukli, sastapām normālus cilvēkus gan pilsētas pašvaldībā, gan veikalos un skolās. Izstaigājām pilsētas ielas, kuras arī šķita normālas. Muzeji, kultūras nams, izglītības iestādes – viss likās normāls, bez pārmērībām vienā vai otrā virzienā. Tā arī radās doma par to, ka Aizkraukle ir normāla pilsēta, kur dzīvot," ieceres pirmsākumus atklāj reklāmas video režisors Renārs Liepiņš, aģentūras "EnterCreative" radošais direktors.

Šī video producente Marita Šomase stāsta, ka jau pašā sadarbības sākumā, tiekoties ar Aizkraukles novada pašvaldību, bijusi sajūta, ka viss izdosies lieliski. "Te strādā atvērti un mūsdienīgi, ideju pilni cilvēki, kuri zina, ko grib. Mēs ar savu radošo skatījumu un pieredzi palīdzējām šīs idejas realizēt, kā rezultātā tapa Aizkraukles novada reklāmas klips. Vēlos pateikt lielu paldies visiem iesaistītajiem, kas šīs divas filmēšanas dienas Aizkrauklē padarīja par vasaras spilgtāko notikumu, un esmu patiesi pārsteigta, cik ļoti atsaucīgi cilvēki dzīvo un strādā šajā pilsētā! Brauciet uz Aizkraukli!"

"Mūsu novads veidojies, apvienojot vēsturisko ar jauno un mūsdienīgo. 53 gadu laikā Aizkraukle tapusi par nelielu, bet attīstītu novadu ar lielu izaugsmes potenciālu. Tāpēc arī esam normāla pilsēta – jo šeit ikviens var strādāt, veidot ģimeni, kvalitatīvi atpūsties un īstenot savas ieceres. Ieguldot finansējumu Daugavas krastmalas sakārtošanā, tūrisma objektu attīstībā un ielu infrastruktūrā, Aizkraukle kļūst arvien skaistāka. Ar izveidoto reklāmas videoklipu vēlamies aicināt vietējos un ārvalstu tūristus paviesoties pie mums, novērtēt mūsu novada īpašo šarmu," uzsver domes priekšsēdētājs Leons Līdums.

Videoklipa filmēšana notika šī gada Aizkraukles novada svētku laikā – 8. un 9. augustā. Tā tapšanā piedalījās gan "EnterCreative", gan pašvaldības pārstāvji, piesaistot arī vietējos iedzīvotājus. Filmēšanas grupa apmeklēja Aizkraukles lielākos uzņēmumus, dažādas pašvaldības iestādes un tūrisma objektus, kuri jau ieguvuši atpazīstamību.

Ņemot vērā Covid-19 izplatību, "Tūrisma Gids" aicina rūpīgi izvērtēt nepieciešamību apmeklēt publiskas vietas, kā arī, dodoties dabā, izmeklēt atbilstošāko pastaigu maršrutu, šajā laikā saudzējot gan sevi, gan citus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!