Foto: AFP/Scanpix
Laika posmā no 2018. gada 1. decembra līdz 2019. gada 30. novembrim apģērbu mazumtirgotājs SIA "H&M Hennes&Mauritz" apgrozījis 32,17 miljonus eiro un pēc nodokļu nomaksas nopelnījis 1,57 miljonus eiro. Šogad martā un aprīlī SIA "H&M Hennes&Mauritz" apgrozījums, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, krities par 65%, ziņo "Lursoft" Klientu portfelis.

"Rezultātā redzams, ka finanšu rādītāji par 2020. finanšu gadu kopumā būs sliktāki nekā 2019. gada finanšu rezultāti. Taču, ņemot vērā, ka uzņēmuma rīcībā ir ievērojami finanšu līdzekļi no neizmaksātajām dividendēm kopš 2015. gada, krīzes radītie zaudējumi var tikt segti no šiem līdzekļiem," teikts "H&M Hennes&Mauritz" vadības ziņojumā.

Uzņēmums plāno stabilu turpmāko attīstību, turpinot jau uzsākto darbību veikalos Rīgā, neizslēdzot iespēju turpmākajos gados veikalu tīklu arī paplašināt.

Šobrīd "H&M Hennes&Mauritz" ir reģistrētas 12 struktūrvienības. Pērn uzņēmumā nodarbināti 337 darbinieki.

Uzņēmums 2019. gadā nodokļos samaksājis 7,22 miljonus eiro. Salīdzinot ar pārējiem mazumtirdziecības uzņēmumiem, "H&M Hennes&Mauritz" gadījumā veiktās nodokļu iemaksas uz vienu strādājošo aizvadītajā gadā bijušas nedaudz augstākas nekā nozarē vidēji. Balstoties uz VID sniegtajiem datiem, "Lursoft" aprēķinājis, ka "H&M Hennes&Mauritz" iedzīvotāju ienākuma nodoklī uz vienu darbinieku 2019. gadā samaksājis 1,32 tūkstošus eiro, kamēr nozarē vidēji tie bijuši 1,21 tūkstotis eiro, savukārt valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās uzņēmums uz vienu strādājošo pērn samaksājis 2,90 tūkstošus eiro. Pārējās mazumtirdzniecības nozarē nespecializētajos veikalos uz vienu strādājošo tie 2019. gadā bijuši vidēji 2,71 tūkstotis eiro.

"H&M Hennes&Mauritz" reģistrēts 2012. gadā, un tā pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!