Foto: Publicitātes foto

Mazumtirdzniecības franšīzes tīklu "Narvesen" un kafejnīcu ķēdi "Caffeine" pārvaldošā uzņēmuma SIA "Narvesen Baltija" apgrozījums pagājušajā gadā bija 61 miljons eiro, kas ir par 10% mazāk nekā 2019.gadā, kā arī kompānija cieta zaudējumus 2,4 miljonu eiro apmērā pretstatā peļņai gadu iepriekš, pavēstīja uzņēmumā.

Vienlaikus, neraugoties uz Covid-19 pandēmijas ietekmi, kompānija pagājušajā gadā veikusi investīcijas tirdzniecības tīkla un infrastruktūras attīstībā vairāk nekā 1,3 miljonu eiro apmērā.

"Aizvadītais gads "Narvesen" ir bijis pilns izaicinājumu, kas saistīti gan ar tirdzniecības telpu maksimālā apmeklētāju daudzuma ierobežojumu un aizliegumu sniegt sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumus tirdzniecības vietu telpās, gan būtisko ienākošo un izejošo tūristu plūsmas samazinājumu. Visi šie apstākļi ievērojami samazināja uzņēmuma iespēju pilnvērtīgi strādāt, tāpēc, salīdzinot ar 2019.gadu, kad darbojāmies normālos apstākļos, arī vērojams apgrozījuma un peļņas samazinājums," pauda "Narvesen Baltija" valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

Kompānijā norādīja, ka 2020.gadā atvērtas piecas jaunas tirdzniecības vietas un jauns tirdzniecības kanāls - "Narvesen" un "Caffeine" produktus ir iespējams iegādāties internetā, izmantojot "BoltFood" piegādes pakalpojumus.

"Pastāvīgi ieguldām investīcijas biznesa attīstībā, un arī pērn investīcijas novirzītas ne tikai tīkla paplašināšanai un informācijas tehnoloģiju (IT) infrastruktūras attīstībai, bet arī jauna veikalu koncepta īstenošanai, atsvaidzinot tirdzniecības vietu fasādes un interjeru kopumā," minēja Dovidena.

Tāpat kompānijā atzīmēja, ka 2020.gada janvārī tika reģistrēts viens no pēdējo gadu lielākajiem "Narvesen" darījumiem, "Narvesen" mātesuzņēmumam "Reitan Convenience" iegādājoties Lietuvas "Keturi kambariai" piederošo SIA "Coffee Inn" ar zīmolu "Caffeine". Līdz ar reorganizāciju "Narvesen Baltija" pārņēma visus SIA "Coffee Inn" aktīvus un saistības, bet saglabāja "Caffeine" zīmolu.

"Nākotnē raugāmies ar optimismu, sagaidot klientu plūsmas atjaunošanos, plānojot jaunu piedāvājumu ieviešanu mūsu klientiem un jaunu tirdzniecības vietu un konceptu atvēršanu. Lai mazinātu Covid-19 ietekmi uz uzņēmumu, esam pielāgojuši savu darbību aktuālajiem apstākļiem, izvērtējot tirdzniecības vietu darbību atkarībā no klientu plūsmas, pielāgojot darba laikus un pārskatot administratīvā darba procesus un izmaksas," pauda Dovidena.

"Narvesen" ir 216 tirdzniecības vietas visā Latvijā.

2019.gadā "Narvesen Baltija" apgrozījums bija 68,058 miljoni eiro, bet kompānijas peļņa bija 813 711 eiro.

Kompānija "Narvesen Baltija" reģistrēta 1997.gadā, un tās pamatkapitāls ir 10 592 672 eiro. Uzņēmums pieder norvēģu uzņēmumam "Reitan", kas Ziemeļeiropas valstīs un Baltijā pārstāvēta ar tādiem zīmoliem kā "Narvesen", "7-eleven", "Caffeine", "R-kiosk" un "Pressbyrån", "UnoX" un "REMA 1000".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!