Foto: Pixabay

Starptautiskajā reklāmas nozares konkursa Effie Awards Europe 2021 finālam izvēlētas 50 kampaņas, kuru vidū ir arī Latvijas Kultūras ministrijas kampaņa ar nosaukumu "The Fake Fake News".

Kampaņas autors ir reklāmas aģentūra “McCANN Rīga”.

"Effie" ir ikgadējais mārketinga nozares konkurss, kas izceļ efektīvākās komerciālās komunikācijas kampaņas Eiropā.

Kā informē konkursa organizatori, starp 50 finālistiem nominētas tādu valstu kampaņas kā Beļģijas, Horvātijas, Čehijas, Dānijas, Somijas, Grieķijas, Francijas, Itālijas, Rumānijas, Krievijas, Slovākijas, Slovēnijas, Spānijas, Zviedrijas, Nīderlandes, Turcijas, Lielbritānijas, Ukrainas un arī Latvijas.

"Efektivitāte ir patiess pārbaudījums tam, kas notiek, kad gudrākās komunikāciju stratēģijas un spilgtākās radošās idejas sastopas ar reālo pasauli. Tas ir vienīgais pārbaudījums, kam ir nozīme. Efektivitāte ir labākais veids, kā definēt komunikācijas spēju mainīt pasauli, mainot uzskatus un uzvedību," saka viens no žūrijas vadītājiem, "TBWA\Groupe France" viceprezidents Vincents Garels.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!