Foto: Publicitātes foto

Jau sākot ar šī gada Baltijas un Latvijas autošosejas čempionātu sezonu kā atsevišķa ieskaites klase tiks izveidota "BMW 116 Trophy", kuras pamatideja un filozofija ir ļoti tuva lielu popularitāti ieguvušajai "BMW 325 Cup" klasei, bet ar vēl budžetam draudzīgākiem risinājumiem.

"Ņemot vērā "BMW 325 Cup" pieredzi, ir skaidrs, ka autosporta piloti vēlas sacensties trasē par labākā pilota nosaukumu ar vienādu tehniku un skaidri saprotamiem tehniskajiem noteikumiem. Vienādi mezgli automašīnām nozīmē skaistas cīņas trasē, patīkamas emocijas dalībniekiem un lietderīgi un efektīvi iztērētus finanšu līdzekļus. Tā kā "BMW 325 Cup" jau ir ļoti daudz dalībnieku un visiem vietas uz starta nepietiek, piedāvājam līdzīgu klasi ar mazliet lēnākiem automobiļiem. Lieliska vieta, kur uzsākt savas gaitas autosportā," saka Baltijas autošosejas čempionāta vadītājs Andis Meilands.

Jaunajā "BMW 116 Trophy" klasē tiks atļauti tikai BMW 1. sērijas E87 (rūpnīcas indekss) modeļi, kas ražoti no 2004. līdz 2006. gadam ar 1,6 litru (N45) dzinēju, kura jauda ir 85 kW (116 ZS). Šādi jaudas un svara rādītāji ir lieliska kombinācija, lai auto būtu gana dinamisks Baltijas autošosejas trasēs. Tāpat automašīnas būs aprīkotas ar identiskiem amortizatoriem, vienādiem bremžu diskiem, klučiem un riepām.

2022. gada Baltijas autošosejas čempionātā ir paredzēti pieci sacensību posmi Latvijā, Igaunijā Lietuvā un Somijā. "BMW 116 Trophy" klases dalībnieki trasē dosies kopā ar ideloģiski līdzīgām V1600 klases automašīnām divos sacensību braucienos pa 10 apļiem katrā sacensību posmiem.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!