Foto: Bavo Swijgers, husqvarna-motorcycles.com

Ziņas par to, ka Pauls Jonass paliek pasaules motokrosa elites MXGP apritē arī 2022. gada sezonā, medijus aplidoja vēl pirms Ziemassvētkiem, taču visu šo laiku latvietis braucēju vidū bija vienīgais bez pieraksta kādā no komandām. Vakar dūmu aizsegs tika kliedēts – oficiāli apstiprinot, ka Jonass pēc gada pārtraukuma atgriežas pie baltās krāsas un "Husqvarna" zīmola. Tajā pašā komandā, taču uz cita, interesantāka motocikla. Priekšā, iespējams, izšķiroši svarīga sezona.

"Ja nebūtu bijuši nevajadzīgie kritieni, kam sekoja mikrotraumas – kas neliedz braukt, taču traucē to darīt pilnībā efektīvi –, viss būtu lieliski. Tas sāpīgākais – ka neizdevās nobraukt bez sīkajām kaitēm un sāpītēm. Jo tās viņu pavilka krietni uz leju gan braukšanas, gan arī kopvērtējuma rezultāta ziņā," atzīst Serģis, kurš pirms pagājušās sezonas MVP izteicās, ka galvenais mērķis ir – stabilitāte. Nevar teikt, ka tādas nebija, taču diemžēl – plauktiņu zemāk, nekā būtu gribējies. "Gandrīz visu to sezonu viņš tāds pusšķībs "grabināja"... Labi jau, ka izdevās iztikt bez lielajām traumām, ne kā dažiem citiem – bez lūzumiem, sarautām saitēm. MXGP ātrumi ir nežēlīgi, katra mazākā kļūda praktiski nozīmē kritienu."

Tomēr tirgus negaida attaisnojumus, bet gan rezultātus, tāpēc jautājums: kā tas ietekmējis Jonasa vērtību šajā vidē? "Noteikti ne labākajā virzienā," godīgi atzīst Kristers.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!